دوشنبه 7 آبان 1403

کانسلو: برای گرفتن سه امتیاز از رئال آماده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانسلو: برای گرفتن سه امتیاز از رئال آماده‌ایم

ژوائو کانسلو، یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در این فصل، در گفتگویی از عشق خود به بارسلونا گفت و اعلام کرد برای بازی در ال‌کلاسیکوی پیش رو، هیجان‌زده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچستر سیتی که در این فصل به صورت قرضی به بارسلونا پیوسته است، در آستانه بازی در اولین ال‌کلاسیکو‌ی دوران فوتبالش قرار دارد.

او در مصاحبه‌ای از وضعیتش در بارسلونا و احساسش پیش از بازی برابر رئال مادرید گفته است.

«این اولین ال‌کلاسیکو‌ی من است و بسیار هیجان‌زده‌ام. بازی در مسابقه‌های بزرگ همیشه هیجان خاص خودش را دارد اما این بازی، با همه بازی‌ها تفاوت دارد. حدس‌هایی درباره جو و فضای موجود در این بازی دارم اما تا بازی شروع نشود و در جریان آن قرار نگیرم نمی‌توانم بگویم چه حسی دارم.

همیشه دوست داشتم اینجا بازی کنم. تیمی است که هر کودکی رویای بازی در آن را دارد و من نیز از بقیه مستثنی نیستم. انگیزه‌ام بچگی بعد از دیدن بازی کردن الگویم در اینجا، بالا می‌رفت. با آمدن به اینجا به یکی از آرزوهایم رسیدم. بعد از بنفیکا، این باشگاه را بیشتر از همه دوست دارم.

پیشبینی ال‌کلاسیکو سخت است اما فکر نکنم تحت تاثیر مصدومیت‌ها قرار بگیریم. بلکه این را فرصت خوبی برای بازیکنان دیگر می‌بینم تا بجای بازیکنان مصدوم بازی کنند و خود را نشان دهند. می‌دانیم که مصدوم داریم و با آنها تیم بهتری می‌شدیم اما ما آماده بازی هستیم و برای پیروزی می‌رویم. این مسابقه اهمیت تاریخی دارد و ما برای آن آماده‌ایم.»

کانسلو: برای گرفتن سه امتیاز از رئال آماده‌ایم 2
کانسلو: برای گرفتن سه امتیاز از رئال آماده‌ایم 3
کانسلو: برای گرفتن سه امتیاز از رئال آماده‌ایم 4