دوشنبه 2 مهر 1403

کاپیتانی مهم نیست: این دو نفر رهبر رئال مادرید هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتانی مهم نیست: این دو نفر رهبر رئال مادرید هستند

به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما فصل گذشته به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشت و جدایی او و تمدید قرارداد ناچو باعث شد که این بازوبند به او برسد. دنی کارواخال، لوکا مودریچ و تونی کروس در جایگاه‌های بعدی برای بر بازو بستن این بازوبند ارزشمند در رئال مادرید هستند اما به نظر می‌رسد که این شرایط دیگر چندان اهمیتی در رئال نخواهد داشت. روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که بازوبند کاپیتانی در رئال دیگر تا حدی به حالت فرمالیته درآمده و همه به خوبی از این موضوع مطلع هستند که در زمین باید به حرف چه بازیکنانی توجه کنند.

مودریچ و کروس که دو مهره کلیدی رئال مادرید در موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم بوده‌اند، حالا به عنوان رهبران رئال در زمین حضور پیدا خواهند کرد و کارلو آنچلوتی نیز به خوبی به این موضوع واقف و با آن موافق است. این دو ستاره از این پس نقشی که سالیان طولانی توسط بازیکنانی چون ایکر کاسیاس و سرخیو راموس ایفا شده را در رئال ایفا خواهند کرد و وظیفه حفظ نظم تیمی در داخل زمین و صحبت با بازیکنان در پشت دوربین‌ها را برعهده خواهند داشت، نقشی که با تکیه بر سالیان طولانی تجربه به دست آمده است.

کاپیتانی مهم نیست: این دو نفر رهبر رئال مادرید هستند 2