پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود!

لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس در تصمیمی عجیب قصد حضور در مسابقات دو ماراتن 2025 لندن را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی 37 ساله که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به دوران پرافتخار خود پایان داد، هنوز از ورزش دل نکنده و با کمک تیم سابقش یعنی یوونتوس برای شرکت در مسابقات دو ماراتن لندن در سال 2025 آماده می‌شود.

بونوچی تابستان امسال پس از نیم فصل حضور در فنرباغچه، رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش از تیم ترکیه‌ای سابقه حضور در تیم‌های یوونتوس، پیزا، ترویز، اینتر، جنوا، میلان، باری و یونیون برلین را نیز در کارنامه داشت و همچنین در 121 بازی ملی برای ایتالیا به میدان رفت و 8 گل نیز به ثمر رساند.

طبق گزارش کویره دلو اسپورت، بونوچی امروز در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حاضر شده است که برخی از هواداران یووه بر این تصور بودند که او قصد دارد به عنوان جانشین گلسون برمر به بیانکونری برگردد اما هدف بونوچی دریافت گواهی‌های پزشکی لازم برای شروع تمرینات دو ماراتن لندن در آوریل 2025 بوده است.

این رسانه همچنین گزارش داد بونوچی قصد دارد با حضور در مسابقات نیم ماراتن تورین که دو ماه دیگر برگزار می‌شود، آمادگی خود برای حضور در رشته جدید ورزشی را بسنجد.

گفتنی است مسابقات دو ماراتن از سال 1981 به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایه‌های ورزش جهان هرساله برگزار شده و طول مسافت آن نیز 42.2 کیلومتر است.

کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود! 2