دوشنبه 9 مهر 1403

کتک‌کاری روی سکو: به وینیسیوس فحش نده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کتک‌کاری روی سکو: به وینیسیوس فحش نده!

یک هوادار برزیلی در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید با دیگر هواداران این تیم به دلیل فحاشی و توهین نژادپرستانه درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید شب گذشته دربی حساس مادرید را در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو برگزار کردند و این بازی با تساوی 1-1 خاتمه پیدا کرد اما جنجال و تنش در ان بسیار زیاد بود و حتی باعث قطع بازی شد.

بسیاری از هواداران اتلتیکو پیش از بازی اعلام کرده بودند که قصد دارند بار دیگر توهین‌های نژادپرستانه‌ای را علیه بازیکنان رئال مادرید و به خصوص وینیسیوس جونیور در ورزشگاه انجام دهند و نگرانی‌های زیادی از این بابت وجود داشت و این اتفاق بارها در جریان بازی رخ داد که با اعتراض رئال هم همراه شد.

کار جایی به اوج خودش رسید که هواداران این تیم در واکنش به خوشحالی تیبو کورتوا پس از گلی که رئال به ثمر رسانده بود تصمیم گرفتند که اشیایی مانند فندک را به سمت او پرتاب کنند که باعث شد بازی حتی برای دقایقی به دستور داور متوقف شد و بازیکنان دو تیم زمین بازی را ترک کردند و پس از چند دقیقه دوباره برگشتند تا بازی را از سر بگیرند.

اما این درگیری و تنش تنها در زمین نبود و تصاویر منتشر شده از سوی رسانه‌های اسپانیایی مانند رلوو نشان می‌دهد که یکی از هواداران برزیلی حاضر روی سکوها با چند هوادار دیگر که در حال توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس بودند و صدای میمون از خودشان در می‌آوردند درگیر شده و از آنها خواسته که دست از این رفتارها بردارند.

این درگیری جدی روی سکو با دخالت فوری نیروهای امنیتی همراه شد که توانستند فردی که اقدام به این کار کرده بلافاصله به اتهام اقدامات نژادپرستانه بازداشت شده و از ورزشگاه به سمت بیرون هدایت شده است.

کتک‌کاری روی سکو: به وینیسیوس فحش نده! 2