یک‌شنبه 15 مهر 1403

کدام محورهای کهگیلویه و بویراحمد مسدود است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کدام محورهای کهگیلویه و بویراحمد مسدود است

مدیر کل مدیریت بحران در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و تدابیر پیش بینی شده برای بحران های پیش رو توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد درگفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت تردد در جاده های مواصلاتی استان و همچنین تمهیدات لازم برای مقابله با بحران های احتمالی در اثر نزولات جوی گفت: جاده های بین شهری و روستایی باز است اما برخی پل ها خراب شد و عبور موقت برای ترمیم آن در مجاور آنها انجام می شود.

نیک روز با با بیان اینکه پل تنگ چویل در منطقه دیشموک در اثر بارش ها ریزش کرد اما عبور به صورت موقت در مجاورت آن ادامه دارد، گفت: جاده سی سخت به پادنا از طرف استان کهگیلویه و بویراحمد باز است اما از سمت سمیرم بسته است و توصیه می شود در مواقع بارندگی به دلیل کوهستانی ترددی از این مسیر صورت نگیرد. وی به برنامه های ستاد بحران برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی اشاره کرد و گفت: ستاد بحران استان تشکیل شد و مصوباتی در این ستاد انجام گرفت و برای مواد مختلف از جمله لایروبی رودخانه، لایروبی جداول شهری توسط شهرداری و لایروبی جداول روستا توسط دهیاری تصمیم اتخاذ شد. نیک روز در ادامه به وظایف راهداری پرداخت و گفت: راهداری آمادگی دارد تا در مواقع برف و یخ بندان و هر گونه انسدادی اقدام به نمک پاشی و بازگشایی جاده ها کند. وی افزود: هر چند برخی کمبود تجهیزات و ماشین آلات سنگین در استان وجود دارد اما با تلاش های صورت گرفته سعی شد با تامین آنها در مواقع بارندگی و بسته شدن جاده هامشکلات رخ ندهد این موضوع همچنین در‌مراکز شهرستان برای تجهیزات دنبال شده است. انتهای پیام /