جمعه 8 تیر 1403

کرواسی اجازه می‌دهد؟/ ایتالیا خداحافظی مودریچ را جلو می‌اندازد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کرواسی اجازه می‌دهد؟/ ایتالیا خداحافظی مودریچ را جلو می‌اندازد

پیروزی تیم ملی ایتالیا برابر کرواسی و حتی نتیجه تساوی به معنای خداحافظی لوکا مودریچ با یورو برای همیشه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی - ایتالیا یک مسابقه بسیار حساس در روز پایانی دور گروهی یورو 2024 است. نه تنها به این دلیل که صعود هر دو به مرحله یک هشتم نهایی در خطر است، بلکه به این دلیل که می‌تواند یک مسابقه تاریخی و شاید خداحافظی مودریچ با کرواسی باشد، حداقل در تورنمنت بزرگی مانند جام ملت‌های اروپا.

لوکا دو سال پیش اشاره‌هایی به جدایی کرده بود، اما عملکرد خوب کرواسی در جام جهانی قطر، صعود به نیمه نهایی و شکست مقابل آرژانتین قهرمان، راه او را در تیم ملی را طولانی‌تر کرد: «شاید این آخرین جام جهانی من باشد، اما نمی‌توانم چیزی بگویم.»

مودریچ پس از قهرمانی با رئال در فینال لیگ قهرمانان 2022 گفت: «من از دوران حرفه‌ای‌ام در تیم ملی کرواسی بسیار خوشحالم. بازی در یورو 2024 در 38 سالگی دشوار است، ببینیم چه خواهد شد.» و لوکا به این بازی‌ها رسید.

کرواسی امشب باید ایتالیا را ببرد تا صعود کند البته به شرطی که آلبانی هم اسپانیا را شکست ندهد. حتی تساوی نیز حکم به حذف کرواسی می‌دهد. شرایط ایتالیا ولی بهتر است و با یک تساوی به دور بعد خواهد رفت.

کرواسی، تیمی با یک "ژن" رقابتی است و کروات‌ها دوست ندارند این آخرین بازی مودریچ در یورو و شاید بازی خداحافظی او در تیم ملی باشد. چه بازی جذابی در انتظارمان است.

کرواسی اجازه می‌دهد؟/ ایتالیا خداحافظی مودریچ را جلو می‌اندازد 2