جمعه 30 شهریور 1403

کروس: آلمان برای قهرمانی به این دو بازیکن نیاز دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کروس: آلمان برای قهرمانی به این دو بازیکن نیاز دارد

تونی کروس در پادکستش که آن را با فلیکس، برادرش اجرا می‌کند، درباره جمال موسیالا و فلورین ویرتز صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، موضوع حضور جمال موسیالا و فلورین ویرتز در تیم ملی آلمان در ماه‌های اخیر از موضوعات قابل توجه پیرامون فوتبال این کشور بوده و بسیاری آنها را آینده مانشافت می‌دانند.

کروس این دو بازیکن جوان را به عنوان بازیکنانی که آلمان سال‌ها به دنبال آنها بوده، توصیف کرد. او گفت:«این دو بازیکن می‌توانند یک موقعیت بی‌خطر را به یک موقعیت خطرناک تبدیل کنند. آنها باید در سال‌های آینده ما را روی دوش خود بگذارند و بازی‌ها را برای ما دربیاورند. هر دو می‌توانند در فضاهای بسته بازی کنند، پاس گل بدهند و همچنین خودشان گل بزنند. هر دو می‌توانند حرکات خطرناک خود را داشته باشند.»

کروس همچنین به تفاوت‌های جزئی بین این دو بازیکن اشاره کرد و گفت:«فلورین کمی رو به جلوتر است و در موقعیت‌های آخر سرش را بالا نگه می‌دارد. برای جمال، یک موقعیت 1 به 2 مانند یک موقعیت 1 به 1 برای دیگران است. اگر آلمان بخواهد در آینده عناوین قهرمانی مهمی کسب کند، به نمایش‌های خوب ویرتز و موسیالا نیاز خواهد داشت.»

کروس همچنین به انتقادات اخیر از موسیالا توسط دیتمار هامان پاسخ داد و از او دفاع کرد. او گفت که آلمان باید از داشتن بازیکنی مانند موسیالا خوشحال باشد و این دو بازیکن می‌توانند در سال‌های آینده نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی ایفا کنند.

کروس: آلمان برای قهرمانی به این دو بازیکن نیاز دارد 2