یک‌شنبه 1 مهر 1403

کروس انتخاب کرد: پیراهنم به این پسر می‌رسد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کروس انتخاب کرد: پیراهنم به این پسر می‌رسد (عکس)

تونی کروس در جشن قهرمانی رئال مادرید اعلام کرد از فصل بعدی شماره 8 به فده والورده می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان رئال قهرمانی چمپیونزلیگ را در شهر مادرید جشن می‌گیرند. شاگردان کارلو آنچلوتی شب گذشته به این افتخار بزرگ دست پیدا کردند.

تیم مادریدی شب گذشته در فینال چمپیونزلیگ دورتموند را در ورزشگاه ومبلی با نتیجه 2-0 شکست دادند و دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور گلزنان این بازی حساس بودند.

تونی کروس در ومبلی برای آخرین بار پیراهن رئال را به تن کرد و آخرین قهرمانی دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن تیم اسپانیایی را به دست آورد.

کروس مدتی قبل اعلام کرد که پس از پایان قراردادش با رئال مادرید باشگاه دیگری را انتخاب نمی‌کند و بعد از یورو 2024 کفش‌هایش را می‌آویزد.

در جریان جشن خیابانی رئالی‌ها کروس فرصتی پیدا کرد تا در میدان سیبلس برای لحظاتی با هواداران صحبت کند. کروس در این سخنان جانشین خود را در ترکیب رئال معرفی کرد:"فصل آینده شماره 8 من آزاد است... آیا ایده‌ای دارید؟ برای من این یک افتخار است که شماره‌ام را به این پسر یعنی به فده والورده بدهم."

او سپس از والورده درخواست کرد کنار او بایستد. والورده که احساساتی شده بود گفت:"با تشکر از تونی برای همه چیزهایی که به این باشگاه داده، او یک اسطوره است. ممنون از شما و هالا مادرید."

کروس انتخاب کرد: پیراهنم به این پسر می‌رسد (عکس) 2
کروس انتخاب کرد: پیراهنم به این پسر می‌رسد (عکس) 3