یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

کری عجیب هری کین برای جود بلینگام در آستانه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کری عجیب هری کین برای جود بلینگام در آستانه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند. هری کین درباره بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید گفت: امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آن‌ها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

او درباره احتمال گلزنی مقابل رئال گفت: امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد.

مهاجم انگلیسی باواریایی ها درباره عملکرد جود بلینگام گفت: او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است، اما نمی‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام دهد.

انتهای پیام /