یک‌شنبه 6 آبان 1403

کری دسته سومی‌های اسپانیا برای بارسا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کری دسته سومی‌های اسپانیا برای بارسا!

آلفرد پالنا، بازیکن تیم دسته سومی یونیونیستا د سالامانکای اسپانیا، می گوید تیمش توانایی حذف بارسلونا را در رقابت های جام حذفی اسپانیا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری فصل 24-2023 برگزار شد و شانزده تیم راه یافته به این مرحله حریفانشان را شناختند. مطابق روند این قرعه‌کشی، هیچ محدودیت برای مواجه شدن تیم‌ها با یکدیگر وجود نداشت و اولین تیمی که از گلدان خارج می‌شد میزبانی بازی تک حذفی را بر عهده می‌گرفت. رقابت‌های این مرحله از تاریخ 16-18 ژانویه برگزار خواهند شد.

اولین تیم خارج شده از گلدان قرعه‌کشی یونیونیستا بود و دومین نام هم بارسلونا. به این معنی که در مرحله یک هشتم نهایی این تیم دسته سومی میزبان آبی اناری‌ها خواهد بود. این تیم در دسته سوم اسپانیا در رده سیزدهم قرار گرفته است و در ورزشگاه 5 هزار نفره خود از باشگاه بزرگ کاتالانی میزبانی خواهد کرد. یونیونیستا در مرحله قبل موفق شد با حذف ویارئال در ضربات پنالتی و بعد از نتیجه 1-1 به تنها تیمی از دسته سوم اسپانیا تبدیل شود که به این مرحله از جام حذفی می‌رسد.

آلفرد پالنا، زمانی که بازیکن الچه بود.

اما اتفاق جالب صحبت‌های آلفرد پالنا بازیکن این تیم بود که بلافاصله بعد از مراسم قرعه‌کشی در مورد شانس صعود تیمش مقابل پرافتخارترین تیم تاریخ کوپا دل ری بر زبان آورد: "ما همه می‌دانیم که بارسا در حال حاضر در بهترین حالت خود نیست... فکر می‌کنم در یک مسابقه تک حذفی که به میزبانی ما و در ورزشگاه خودمان برگزار می‌شود هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. ما برای هر چیزی آماده‌ایم."

کری دسته سومی‌های اسپانیا برای بارسا! 2