سه‌شنبه 3 مهر 1403

کری ستاره آلمان: چهارشنبه هم 5 تا می‌زنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کری ستاره آلمان: چهارشنبه هم 5 تا می‌زنیم!

جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، امیدوار است که تیمش بتواند نتیجه بازی برابر اسکاتلند را در دیدار چهارشنبه شب مقابل مجارستان هم تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در اولین دیدار از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه 1-5 برابر حریف به پیروزی برسد و گام اول را محکم و قدرتمند بردارد.

موسیالا یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و توانست با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت و گلی که به ثمر رساند جایزه بهترین بازیکن زمین را هم پس از پایان این دیدار از آن خودش کند به نظر می‌رسید که از این اتفاق بسیار خوشحال است.

این ستاره آلمانی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«همه ما فشار زیادی را روی شانه‌هایمان احساس می‌کردیم. قتی در زمین هستیم برای یکدیگر کار می‌کنیم و فشار را احساس نمی‌کنیم. جازه نخواهیم داد که این پیروزی مغرورمان کند و می‌خواهیم که روز چهارشنبه هم همین نتیجه را تکرار کنیم.

همه دوباره این بازی را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه کاری را می‌توانیم بهتر انجام دهیم و باید دست از انجام چه کاری برداریم. کسب این پیروزی به شکلی راحت نشانه خوبی برای همه است. ما می‌توانیم با اعتماد به نفس بیشتری به بازی بعدی قدم بگذاریم. من شخصاً از این بازی بسیار راضی هستم.

هنوز چیزهایی هست که می‌توانیم روی آنها کار کنیم تا بهتر باشیم. با همین روحیه و ذهنیت به بازی بعدی قدم خواهیم گذاشت و قدم به قدم پیش می‌رویم. همه خیلی خوب با شرایط بازی سازگار شدیم و امیدواریم که در طول دیدارهای پیش رو و هفته‌های آینده هم این ارتباط رشد کند و بتوانیم به خوبی روی آن کار کنیم.»

کری ستاره آلمان: چهارشنبه هم 5 تا می‌زنیم! 2