یک‌شنبه 1 مهر 1403

کری ستاره دورتموند برای رئالی‌ها / همه کار می‌کنم تا جام به رویس برسد نه به کروس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کری ستاره دورتموند برای رئالی‌ها / همه کار می‌کنم تا جام به رویس برسد نه به کروس!

کریم آدیمی، ستاره دورتموند، در آستانه فینال چمپیونزلیگ برای رئال مادرید کری‌خوانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب ورزشگاه ومبلی در لندن میزبان بزرگترین مسابقه این فصل فوتبال باشگاهی اروپا است. فینال لیگ قهرمانان که بین رئال مادرید و دورتموند برگزار می‌شود.

رئال مادرید که روی کاغذ شانسی بیشتر از دورتموند دارد موفق‌ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و با چهارده قهرمانی در این تورنمنت لقب سلطان چمپیونزلیگ را یدک می‌کشد. رئالی‌ها در لندن به دنبال کسب جام پانزدهم هستند و در روزهای اخیر بازیکنان رئال در مصاحبه‌هایی که داشتند بارها به هواداران وعده دادند که از لندن با جام پانزدهم برخواهند گشت.

در حاشیه فینال ومبلی این بازی به دلیل دو اسطوره آلمانی شرایط جالبی پیدا کرده است. در پایان لیگهای آلمان و اسپانیا شاهد دو خداحافظی احساسی با دو اسطوره بودیم: خداحافظی دورتموند با مارکو رویس و خداحافظی رئال با تونی کروس.

این دو حالا آخرین بازی‌های دوران فوتبال‌شان را در فینال لندن انجام می‌دهند و خداحافظی می‌تواند برای یکی از آنها با فتح جام قهرمانی شیرین‌تر از همیشه باشد.

کریم آدیمی، ستاره دورتموند، امروز در یک مصاحبه هم برای رئال کری‌خواند و هم به ستاره بزرگ تیمش رویس قول داد. او گفت سعی می‌کند جام را برای رویس بگیرد و نگذارد جام به کروس برسد.

ستاره دورتموند گفت:" ما شاهد خداحافظی دو اسطوره آلمانی بودیم ولی بین آنها خداحافظی کسی شیرین‌تر می‌شود که جام چمپیونزلیگ را بگیرد. من تمام سعی‌ام را می‌کنم که این شخص مارکو رویس باشد. البته این فقط به من بستگی ندارد بلکه به رویس و همه بچه‌ها بستگی دارد. ولی من شخصا هر چه در توان داشته باشم می‌گذارد تا رویس در پایان بازی شاد و خوشحال استادیوم ومبلی را ترک کند".

کری ستاره دورتموند برای رئالی‌ها / همه کار می‌کنم تا جام به رویس برسد نه به کروس! 2