یک‌شنبه 15 مهر 1403

کسب‌وکار‌های حوزه علوم شناختی توانمندی می‌یابد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کسب‌وکار‌های حوزه علوم شناختی توانمندی می‌یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توجه به علوم و فناوری‌های شناختی به دلیل تاثیر شگرف و مستقیم آن بر روی زندگی همه انسان‌ها به سرعت رو به افزایش است. این امر را در میزان رشد فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی به همراه افزایش ابزار‌ها و کاربرد‌های علوم و فناوری‌های شناختی در کل دنیا، به خصوص در کشور‌های پیشرو می‌توان مشاهده کرد. این دوره اعتبارسنجی که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توجه به علوم و فناوری‌های شناختی به دلیل تاثیر شگرف و مستقیم آن بر روی زندگی همه انسان‌ها به سرعت رو به افزایش است. این امر را در میزان رشد فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی به همراه افزایش ابزار‌ها و کاربرد‌های علوم و فناوری‌های شناختی در کل دنیا، به خصوص در کشور‌های پیشرو می‌توان مشاهده کرد.

این دوره اعتبارسنجی که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود به استارتاپ‌های شرکت کننده کمک می‌کند تا قابلیت تبدیل ایده‌های فناورانه به محصولات و ورود به بازار کسب‌وکار‌های موفق را مورد بررسی قرار دهند.

در این دوره اعتبار سنجی که به مدت 10 جلسه ادامه دارد تصویری روشن از پتانسیل‌ها و فعالیت‌های آینده در بازار کسب و کار در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی برای دست اندرکاران شرکت‌های استارتاپی فعالی در این حوزه ترسیم می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این وبینار که روز پنجشنبه 21 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.