جمعه 30 شهریور 1403

کسی از کاپیتان انتظار نداشت / ویرانی با تراشتگن: دشمن فلیک در خانه بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کسی از کاپیتان انتظار نداشت / ویرانی با تراشتگن: دشمن فلیک در خانه بود!

بارسلونا در شبی که رویای یک شروع قدرتمند در اروپا را داشت، با یک سهل انگاری از سوی گلری باتجربه تاوان سختی داد.

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن هر طرحی را که هانسی فلیک در موناکو برای رسیدن به پیروزی داشت را با اشتباه در ارسال توپ برای اریک گارسیا به خطر انداخت. اشتباهی که به قیمت اخراج مدافع جوان تمام شد و به این ترتیب شب بارسا ویران شد.

بازی با یک نفر کمتر به مدت 80 دقیقه و برابر تیمی قبراق و باکیفیت، نتیجه مسابقه ای را رقم زد که در آن تیم فلیک تقریبا خارج از صحنه بود. بارسلونا آخرین لیگ قهرمانان را با اشتباه بازیکن خودی در برابر پاری سن ژرمن و با اخراج آرائوخو به پایان رساند و لیگ قهرمانان جدید را نیز به همان شکل شروع کرد.

زنده ماندن در یک بازی با یک بازیکن کمتر از همان ابتدا و تزلزل دروازه بانی که هرگز احساس امنیت نمی داد، چالشی بود که حتی جادوی لامین یامال هم نتوانست آن را برطرف کند. یامال در یکی از معدود حرکات مثبت بلوگرانا در این مسابقه یک گل عالی به ثمر رساند، اما بارسا در همه مکانیسم های دفاعی شکست خورد.

پدری در زمین گم شده بود، لواندوفسکی یک جزیره تنها بود و نبود اولمو مثل خراب کردن دیوار اصلی یک ساختمان بود. بدون او سیالیت و ایده ای روشن در بازی وجود نداشت.

این شکست در لیگ قهرمانان جدید، ناکامی بزرگتری نسبت به فرمت قبلی خواهد بود. البته که برای بارسا زمان برای واکنش وجود دارد، اما تمرکز برای اجرای پروژه فلیک، امری حیاتی است. چیزی که به محض دریافت گل دوم، از بین رفت و بازی بارسا این احساس را به وجود آورد که آنها تسلیم شده اند.

و در نهایت شبی که بارسا می خواست خودش را در اروپا نیز اثبات کند، با یک سهل انگاری بر باد رفت.

کسی از کاپیتان انتظار نداشت / ویرانی با تراشتگن: دشمن فلیک در خانه بود! 2
کسی از کاپیتان انتظار نداشت / ویرانی با تراشتگن: دشمن فلیک در خانه بود! 3