سه‌شنبه 12 تیر 1403

کشف 10 میلیارد بلوریجات قاچاق در محدوده دولت‌آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کشف 10 میلیارد بلوریجات قاچاق در محدوده دولت‌آباد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: تیم دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان ری با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی بر دپوی کالا‌های قاچاق در یک انبار در محدوده "دولت آباد"، شناسایی محل دپوی این کالا‌ها در دستور کار عوامل تیم مبارزه با قاچاق و ارز فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالا‌های قاچاق شدند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از عوامل مبارزه با کالای قاچاق در نهم خرداد ماه 1403 عملیات خودرا اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی‌های بیشتر از این مکان تعداد 2083 کارتن بلوریجات قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و ضبط نمودند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 10 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان سخنان خود، احساس مسئولیت همه شهروندان در حفظ نظم و امنیت جامعه را امری لازم و ضروری دانست، لذا از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی