چهارشنبه 13 تیر 1403

کشف 10 پرونده سرقت موتور سیکلت در قلعه نو

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کشف 10 پرونده سرقت موتور سیکلت در قلعه نو

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت موتور سیکلت در محدوده "قلعه نو" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 211 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، یک مرد جوان با پرسه زنی در نقاط جرم خیز و آلوده سوژه مورد نظر را انتخاب و در زمانی مناسب اقدام به سرقت موتور سیکلت می‌نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل کلانتری قلعه نو در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی نمودند.

وی در ادامه ابراز داشت: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی در هشتم تیر ماه 1403 مخفیگاه متهم را در "قلعه نو" شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی سارق را در یک عملیات منسجم دستگیر که و به مقر پلیس دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشود ضمن اعتراف به جرم خود به 10 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد که تا کنون 10 شاکی مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرار داده اند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی