پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم

یورگن کلوپ می‌گوید تنها نکته پیروزی امشب مقابل آتالانتا این است که آنها به مسیر پیروزی بازگشته‌اند و حالا می‌توانند بر روی رقابت در لیگ برتر تمرکز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب علیرغم پیروزی 1-0 در بازی برگشت برابر آتالانتا، با شکست 3-1 در مجموع دو دیدار، از لیگ اروپا حذف شد. پس از پایان دیدار، یورگن کلوپ که در فصل آخر مربی‌گری‌اش در لیورپول قرار دارد، نظراتش را درباره حذف از لیگ اروپا بازگو کرد.

عملکرد تیم؟ در دقایق زیادی بازی تیم را دوست داشتم. تعهد، میل و قدرتی که پسرها نشان دادند فوق‌العاده بود. عملکرد نسبت به دو بازی آخر بهبود یافته بود، اما از نظر مثبت بودن بازی، چیز کمی برای افتخار کردن وجود داشت.

حذف از لیگ اروپا؟ آتالانتا 100 درصد مستحق صعود بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم، در همان بازی رفت ضربه اصلی را خوردیم. نکته مثبت این است که اکنون می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم و این دقیقاً همان کاری است که از این به بعد انجام خواهیم داد.

دلیل حذف تیم؟ فقط این بازی نیست. قبل از این بازی ما در سه بازی گذشته 67 شوت زده‌ایم که در هیچکدام از آنها پیروز نشدیم. این واقعاً عجیب است. باید راه‌حلی برای بازی‌های باقیمانده پیدا کنیم.

برنامه‌تان از فردا؟ امشب بازی را بردیم، به مسیر پیروزی برگشته‌ایم، دو روز و نیم فرصت داریم که برای بازی مقابل فولام ریکاوری کنیم. این بازی دشوار و متفاوت خواهد بود. فعلا فقط به فولام و بردن آنها فکر می‌کنیم.

پیام‌تان به هواداران؟ بیایید روی این رقابت‌ها خط قرمز بکشیم. ما آرزو داشتیم هواداران ما به دوبلین بروند، اما بدیهی است که اکنون این اتفاق نیفتاده. حالا به کمک هواداران در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم.

کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم 2