یک‌شنبه 1 مهر 1403

کلوپ، طرفدار ویژه دورتموند در فینال چمپیونزلیگ (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلوپ، طرفدار ویژه دورتموند در فینال چمپیونزلیگ (عکس)

یورگن کلوپ با پذیرفتن دعوت باشگاه دورتموند در ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرده و تماشاگر این بازی شد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ پس از دعوت از سوی باشگاه سابقش یعنی بروسیا دورتموند، پیش از سوت آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا، به چهره‌های مشهور حاضر در ورزشگاه ومبلی پیوست.

کلوپ که در پایان فصل اخیر پس از 9 سال حضور پر از جام از سمت سرمربیگری لیورپول کنار رفت، قبل از شروع بازی دیدنی امشب روی سکوهای ورزشگاه دیده شد.

کلوپ 56 ساله که بین سال‌های 2008 تا 2015 هدایت دورتموند را برعهده داشت، دعوت این باشگاه آلمانی برای تماشا بازی را پذیرفت و روی صندلی مختص به خودش نشست.

کلوپ در طول دوران حضورش در آلمان، دو بار قهرمان بوندس‌لیگا شد و در سال 2013 پس از شکست مقابل بایرن مونیخ، نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

مطابق تصاویر منتشر شده از ورزشگاه، کلوپ از سوی تماشاگران دورتموند به شدت مورد تشویق قرار گرفت و شادی مخصوص خود را مقابل آن‌ها انجام داد تا برای لحظاتی جو ورزشگاه را به خودش معطوف کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید، هم به عنوان کارشناس تی‌ان‌تی اسپورت در ورزشگاه حضور پیدا کرده است. همچنین پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، هم به عنوان یکی از کارشناسان این بازی در ورزشگاه حضور دارد.

کلوپ، طرفدار ویژه دورتموند در فینال چمپیونزلیگ (عکس) 2