چهارشنبه 4 مهر 1403

کلید انتقال ستاره سیتی به بارسا در دست امباپه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلید انتقال ستاره سیتی به بارسا در دست امباپه!

اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا خرید مورد نظر ژاوی هرناندز برای تقویت هرچه بیشتر بارسلوناست تا بتواند در فصل آینده برای فتح همه جام‌ها شانس خوبی داشته باشد.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، سال قبل پپ گواردیولا به برناردو قول داده بود که اگر بارسا پیشنهاد خوبی ارائه کند، مانع جدایی‌اش نخواهد شد، علی‌رغم اینکه هافبک پرتغالی تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد.

آرزوی بزرگ برناردو نیز پوشیدن پیراهن بارسلوناست. با این حال، این انتقال در حال حاضر به شدت مشروط به این واقعیت است که باشگاه کاتالان می‌تواند فروش بزرگی در این تابستان داشته باشد یا خیر. اینجا ممکن است رافینیا که از سیتی و تیم‌های عربستانی پیشنهاد دارد، نقش مهمی ایفا کند.

برای جذب برناردو، باشگاه بارسلونا یک رقیب بزرگ به نام پی اس جی دارد. لوئیس انریکه نیز آرزو دارد بتواند روی هافبک پرتغالی برای تقویت تیمش حساب باز کند تا تیمی واقعا رقابتی بسازد که با آن آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد.

اگر بارسا منتظر یک فروش بزرگ برای خرید برناردو است، باشگاه پاریسی نیز در صورت فروش امباپه می‌تواند به راحتی انتقال برناردو را نهایی کند. در واقع اگر مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن را ترک کند، تیم پاریسی دیگر هیچ مشکلی برای جذب ستاره سیتی نخواهد داشت و اینجا بارسا به سختی قادر به رقابت خواهد بود.

کلید انتقال ستاره سیتی به بارسا در دست امباپه! 2
کلید انتقال ستاره سیتی به بارسا در دست امباپه! 3