دوشنبه 26 شهریور 1403

کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا

قرعه‌کشی هشت تیم سید یک چمپیونزلیگ انجام شد و مشخص شد بزرگان قاره سبز مقابل چه حریف‌هایی صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس فرمت جدید لیگ قهرمانان دیگر از مرحله گروهی خبر نیست و 36 تیم در مرحله اول به صورت لیگ مقابل هم می ایستند.

در مراسم قرعه‌کشی که در موناکو در حال برگزاری است قرعه هشت تیم سید یک، بزرگان قاره اروپا، انجام شد و این هشت تیم حریفان خود را شناختند. در این مرحله شاهد دیدارهایی بزرگ و خاطره‌انگیز خواهیم بود.

بازی‌های منچسترسیتی: در خانه: اینتر، کلوب بروژ، فاینورد، اسپارتا پراگ خارج از خانه: پاری سن ژرمن، یوونتوس، اسپورتینگ و اسلوبودان براتیسلاوا

جذاب‌ترین بازی سیتی برای ما بدون شک دیدار این تیم با اینتر در ورزشگا اتحاد خواهد بود. جایی که مهدی طارمی می‌تواند بازی جذاب مقابل تیم پپ گواردیولا قهرمان دو فصل پیش را تجربه کند.

دیگر بازی‌های دشوار سیتی دیدار با پاری سن ژرمن در پاریس و دیدار با یوونتوس در تورین خواهد بود.

بازی‌های اینتر: در خانه: لایپزیش، آرسنال، ستاره سرخ، موناکو خارج از خانه: منچسترسیتی، بایر لورکوزن، یانگ بویز، اسپارتا پراگ

همانطور که گفته شد اینتر یک بازی سخت و دشوار مقابل سیتی در اتحاد دارد. نراتزوری در امارات هم باید به مصاف آرسنال برود. تیم طارمی در خارج از خانه یک بازی سخت هم با تیم ژابی آلونسو، بایر لورکوزن دارد.

بازی‌های بایرن مونیخ: درخانه: پاری سن ژرمن، بنفیکا، دینامو زاگرب، اسلوبودان خارج از خانه: بارسلونا، شاختار، فاینورد، استون‌ویلا

تیم کمپانی بدون شک جذاب‌ترین بازی‌اش را در خانه بارسلونا انجام می‌دهد. سابقه عجیب و غریب دیدارهای دو تیم در چمپیونزلیگ این دیدار را یکی از خاص‌ترین بازی‌های مرحله اول می‌کند. بایرن یک دیدار بسیار دشوار مقابل پاری سن ژرمن هم در آلیانز آره‌نا خواهد داشت.

بازی‌های لایپزیش: در خانه: لیورپول، یوونتوس، اسپورتینگ، استون ویلا خارج از خانه: اینتر، اتلتیکو مادرید، سلتیک، اشتورم گراتس

لایپزیش در خانه دو بازی دشوار مقابل لیورپول و یوونتوس دارد. آنها در خارج از خانه هم دو بازی بسیار دشوار مقابل اینتر و اتلتیکو مادرید خواهند داشت.

بازی‌های دورتموند: درخانه: بارسلونا، شاختار، سلتیک، اشتورم گراتس خارج از خانه: رئال مادرید، کلوب بروژ، دینامو زاگرب، بولونیا

فینالیست فصل گذشته در خانه باید به مصاف بارسای هانسی فلیک برود. سخت‌ترین بازی آنها تکرار فینال سال گذشته مقابل رئال مادرید، این بار در سانتیاگو برنابئو است.

بازی‌های بارسلونا: در خانه: بایرن مونیخ، آتالانتا، یانگ بویز، برست خارج از خانه: دورتموند، بنفیکا، ستاره سرخ، موناکو

جالب‌ترین و دشوارترین بازی بارسلونا در این مرحله بازی با بایرن است. اما آنها در سیگنال ایدونا پارک بازی سختی مقابل دورتموند دارند.

بازی‌های رئال مادرید: در خانه: دورتموند، میلان، سالزبورگ، اشتوتگارت خارج از خانه: لیورپول، آتالانتا، لیل، برست

رئال در برنابئو دو بازی سخت مقابل دورتموند و میلان دارد. بازی در آنفیلد مقابل لیورپول هم برای شاگردان اسلوت حکم بازی انتقامی را خواهد داشت. دیدار با لیل هم برای رئال مهم است چرا که کیلیان امباپه مقابل برادرش اتان می‌ایستد که امسال تابستان راهی لیل شده است.

بازی‌های لیورپول: در خانه: رئال مادرید، لورکوزن، لیل، بولونیا خارج از خانه: لایپزیش، میلان، آیندهوون و خیرونا

لیورپول سخت‌ترین بازی‌اش را در آنفیلد مقابل رئال خواهد داشت و در همین ورزشگاه میزبان تیم ژابی آلونسو است. دشوارترین بازی خارج از خانه تیم آرنه اشلوت بازی با میلان در سن سیرو خواهد بود.

بازی‌های پاری سن ژرمن: در خانه: منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، آیندهوون، خیرونا خارج از خانه: بایرن مونیخ، آرسنال، سالزبورگ، اشتوتگارت

پی‌اس‌جی با قرعه نسبتا دشواری مواجه است. آنها در پارک دو پرنس مقابل سیتی و اتلتیکو مادرید می‌ایستد و در آلیانز آرنا با بایرن بازی می‌کنند. دیدار در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال هم برای تیم لوئیس انریکه دشوار خواهد بود.

کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 2
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 3
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 4
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 5
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 6
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 7
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 8
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 9
کلی بازی جذاب در لیگ قهرمانان / قرعه‌کشی سید یک: جدالهای سخت بزرگان اروپا 10