یک‌شنبه 27 خرداد 1403

کمپانی به بایرن گفت گریلیش را می‌خواهد / ادعای بزرگ: سومین انگلیسی بایرن از سیتی می‌آید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کمپانی به بایرن گفت گریلیش را می‌خواهد / ادعای بزرگ: سومین انگلیسی بایرن از سیتی می‌آید

سان مدعی شد جک گریلیش امسال تابستان منچسترسیتی را ترک کرده و به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در روزهای گذشته نام وینسنت کمپانی به عنوان گزینه هدایت بایرن مونیخ مطرح شد این یکی از باورنکردنی‌ترین شایعات فوتبالی بود. اما امروز روزنامه سان ادعای دیگری مطرح کرد که به همین اندازه غیرمنتظره بود.

در روزهای گذشته رسانه‌های آلمانی و انگلیسی خبر مذاکره جدی بایرن مونیخ با کمپانی را تایید کردند و حالا به نظر می‌رسد او جدی‌ترین گزینه هدایت غول باواریایی است.

سان امروز گفت از منابع خود دریافته که جک گریلیش اولین خرید کمپانی در بایرن مونیخ خواهد بود. سرمربی فصل گذشته برنلی که پیشتر بازیکن منچسترسیتی بوده به فوتبال گریلیش علاقه زیادی دارد و در تماس با او به ستاره انگلیسی گفته که چمدان‌هایش را ببندد چون قرار است راهی مونیخ شود.

این روزنامه انگلیسی مدعی است مدیران بایرن مونیخ درخواست کمپانی برای شروع مذاکره با منچسترسیتی برای انتقال گریلیش را دریافت کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد گریلیش هم به این انتقال نظر مثبت دارد. او مدتی است مثل قبل مورد توجه پپ گواردیولا نیست. از طرف دیگر گریلیش انتقال به یک تیم آلمانی را گزینه‌ای جذاب می‌داند چرا که در فصل گذشته شاهد بود جیدون سانچو بعد از انتقال از یونایتد به دورتموند احیا شده و به روزهای اوجش برگشت.

بایرن مونیخ فصل گذشته هری کین را از تاتنهام به خدمت گرفت و سپس اریک دایر از همین تیم راهی مونیخ شد. گریلیش سومین بازیکن انگلیسی بایرن مونیخ خواهد شد.

کمپانی به بایرن گفت گریلیش را می‌خواهد / ادعای بزرگ: سومین انگلیسی بایرن از سیتی می‌آید 2
کمپانی به بایرن گفت گریلیش را می‌خواهد / ادعای بزرگ: سومین انگلیسی بایرن از سیتی می‌آید 3
کمپانی به بایرن گفت گریلیش را می‌خواهد / ادعای بزرگ: سومین انگلیسی بایرن از سیتی می‌آید 4