پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کنایه اوزیل به بارسایی‌ها: به‌جای داور به خودتان فکر کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کنایه اوزیل به بارسایی‌ها: به‌جای داور به خودتان فکر کنید!

مسوت اوزیل، بازیکن سابق رئال مادرید، با طعنه به بازیکنان بارسلونا، به آنها توصیه کرد که به‌جای اعتراض به داوران، بیشتر بر روی خودشان تمرکز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شانس بلوگرانا برای رسیدن به افتخار اروپایی در هفته‌ای که گذشت به پایان رسید زیرا آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ توسط پاری سن ژرمن حذف شدند.

این نتیجه به این معنی است که بارسلونا تقریباً مطمئن است که فصل را بدون قهرمانی به پایان می‌رساند، مگر اینکه رئال مادرید را در بازی برگشت لالیگا شکست دهند و امیدوار به یک معجزه در بازی‌های بعدی باشند تا به صدر جدول برسند.

شاگردان ژاوی هرناندز یکشنبه‌شب برای آخرین ال کلاسیکو فصل خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرند تا برای آخرین شانس‌هایشان بجنگند.

کارت قرمز رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن با اخراج دیگری برای ژاوی همراه شد و مسوت اوزیل در مصاحبه جدیدی اشاره کرد که عدم تمرکز آنها و کنترل نکردن خودشان، هزینه‌هایی برای آبی‌اناری‌ها دارد.

او در مصاحبه با مارکا گفت:«بارسلونا در هر پست بازیکنان خوبی دارد. آنها در این فصل مصدومیت‌های زیادی داشته‌اند. شاید باید کمی بیشتر به خودشان و اشتباهاتشان توجه کنند و همیشه از داوران شکایت نکنند. این کمکی نمی‌کند. رئال مادرید فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می گذارد. بعد از جدایی کریم بنزما از باشگاه انتظار نداشتم که خوب باشند، اما آنها خیلی خوب کار می‌کنند.»

کنایه اوزیل به بارسایی‌ها: به‌جای داور به خودتان فکر کنید! 2