دوشنبه 2 مهر 1403

کنایه دوناروما به میلانی‌ها: دیدن‌تان همیشه خوب است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کنایه دوناروما به میلانی‌ها: دیدن‌تان همیشه خوب است!

جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن، به کنایه گفت از دیدن هواداران میلان که برای هو کردن او به پاریس آمدند همیشه برایش لذتبخش است!

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه بان برای اولین بار در بازی شب گذشته در هفته سوم بخش گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به مصاف تیم سابق خود رفت. حتی یک ساعت قبل از شروع بازی، اولتراهای میهمان از قبل به دوناروما فحاشی می کردند و در گرم کردن و در طول مسابقه تشدید شد. پاری سن ژرمن بازی را 3-0 برد و دوناروما در اینستاگرام به اولتراهای میلان کنایه زد.

او در ابتدا به انگلیسی نوشت: "برد بزرگ برای بچه‌های تیم و سه امتیاز مهم در لیگ قهرمانان در جو شگفت انگیز." او سپس پیام دیگری به زبان ایتالیایی اضافه کرد:" دیدن دوستانم از میلان همیشه فوق العاده است!"

این بازیکن جرقه یک سری جدید از توهین‌ها را در بخش کامنت‌ها از سمت طرفداران میلان برانگیخت. آنها قول یک فضای آتشین را برای این "خائن" هنگام بازی مجدد او در سن سیرو در 7 نوامبر دادند. او همچنین نظرات حمایتی زیادی از طرفداران سایر باشگاه‌های ایتالیایی دریافت کرد که احساس می‌کردند دوناروما به هو کنندگان کنایه زده است. سرمربی میلان، استفانو پیولی و هم تیمی های سابقش در این تیم همگی اطمینان داده اند که نسبت به دوناروما که در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد، احساس بدی ندارند.

کنایه دوناروما به میلانی‌ها: دیدن‌تان همیشه خوب است! 2