سه‌شنبه 29 خرداد 1403

کنایه پورمحمدی به قالیباف؟/ اگر می‌خواهیم مدعی مبارزه با فساد باشم، باید شفاف عمل کنیم و به گزارشگران احترام بگذاریم و آزادی بدهیم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کنایه پورمحمدی به قالیباف؟/ اگر می‌خواهیم مدعی مبارزه با فساد باشم، باید شفاف عمل کنیم و به گزارشگران احترام بگذاریم و آزادی بدهیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از ارکان شفاف‌سازی آزادی تبادل اطلاعات است. کارگزار، فعال و میدان‌دار این شفافیت رسانه‌ها و خبرنگاران است. اگر می‌خواهم مدعی مبارزه با فساد باشم، باید شفاف عمل کنیم و به مردم گزارش دهیم و گزارشگران را احترام بگذاریم و آزادی بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در برنامه صف اول شبکه خبر، با بیان اینکه با تجربه سنگینی که در مبارزه با فساد دارم، گفت: به این نتیجه رسیدم که راهکار اصلی مبارزه با فساد شفافیت است؛ برای شفافیت به دولت الکترونیک نیاز داریم؛ البته نه دولت الکترونیک دست و پا شکسته‌ای که الان داریم. اگر شفافیت و دولت الکترونیک به شکل صحیح محقق شود، مطمئنم فساد به شدت کاهش می‌یابد.

او افزود: یکی از ارکان شفاف‌سازی آزادی تبادل اطلاعات است. کارگزار، فعال و میدان‌دار این شفافیت رسانه‌ها و خبرنگاران است. اگر می‌خواهیم مدعی مبارزه با فساد باشیم، باید شفاف عمل کنیم و به مردم گزارش دهیم و گزارشگران را احترام بگذاریم و آزادی بدهیم.

پورمحمدی ادامه داد: آزادند هر نوع که می‌خواهند به مردم گزارش دهند؛ حتی اگر به دروغ گزارش دهند، به مردم توضیح می‌دهیم که این دروغ است. اگر آزادی تبادل اطلاعات داشته باشیم به خود ما بیشترین کمک را می‌کند؛ حالا یک ضریب خطایی دارد که با هوشمندی ضریب خطا را به حداقل می‌توان رساند. اما جلوی آزادی تبادل اطلاعات را نباید گرفت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919703