سه‌شنبه 10 مهر 1403

کنعانی زادگان: بارندگی مانع اجرای تاکنیک برابر پاختاکور شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کنعانی زادگان: بارندگی مانع اجرای تاکنیک برابر پاختاکور شد

حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور و همیشگی‌مان را انجام بدهیم. از حریف هم جلو افتادیم، اما پاختاکور تیم خوبی بود که فشار هم آورد. البته می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، اما بدشانسی آوردیم.

او افزود: البته هفته‌های اول است و هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما همیشه می‌بریم یا مساوی می‌کنیم و باید این روند را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه امشب موقعیت گل زیادی خلق نکردید، اما پاختاکور خیلی خوب موقعیت گلزنی به دست آورد، گفت: نه چنین چیزی نبود و نظر شما هم محترم است! اما بازیکنان ما همگی خوب بودند و سعی و تلاش خودشان را کردند، اما کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم و ان شالله بازی‌های بعدی را می‌بریم.

کنعانی زادگان درباره صحبت‌های غلامپور با حسینی در دربی که او نیز فالگوش ایستاده بود، گفت: بهتر است دیگر در مورد گذشته حرفی نزنیم و آن بازی تمام شد و دیگر دوست ندارم در مورد دربی حرف بزنم.

او درباره بستن بازو بندکاپیتانی در این مسابقه گفت: در بازی‌های گذشته هم بازوبند را بسته بودم و بستن بازوبند پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خوشحالم و امروز هم با اجازه بزرگ تر‌ها این بازوبند را بستم و امیدوارم بتوانم وظیفه سنگینی که برعهده ام قرار می‌گیرد بتوانم به خوبی در زمین انجام بدهم.