دوشنبه 9 مهر 1403

کنفرانس اینزاگی جنجالی شد: هیچ نظری نمی‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کنفرانس اینزاگی جنجالی شد: هیچ نظری نمی‌دهم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به سوالات خبرنگاران درباره تحقیقات پلیس مالی به اتهام احتمال همکاری با اولتراهای دستگیر شده، پاسخی واضحی نداد.

به گزارش "ورزش سه"، با پشت سر گذاشتن دربی و پیروزی مقابل اودینزه، اینتر به دنبال اولین برد خود در این دوره از لیگ قهرمانان اروپاست. نراتزوری فردا در اولین بازی خانگی فصل جدید چمپیونزلیگ در سن سیرو میزبان ستاره سرخ بلگراد خواهد بود.

اینتر پیش از این بازی بزرگ با حواشی عجیبی مواجه شده است. پلیس مالی ایتالیا امروز اعلام کرد که برخی از طرفداران افراطی میلان و اینتر را به دلیل توطئه جنایتکارانه، ارتباط با گروه‌های مافیایی، اخاذی، حمله با سلاح سرد و سایر جرایم جدی دستگیر کرده است.

به دنبال این تحقیقات شایعه شد که پلیس برای تحقیقات بیشتر جهت ارتباط احتمال این دو باشگاه با افرادی دستگیر شده در حال شنود مکالمات و بررسی مدارک است.

سیمونه اینزاگی در این مورد اظهار نظر نکرده و پاسخ واضحی به خبرنگاران نداد. از اینزاگی سوال شد که نظرش درباره تحقیقات پلیس چیست که او پاسخ داد: "تحقیقات در حال انجام است، باشگاه از ما خواسته که چیزی نگوییم."

انتظارات از اینتر؟

قهرمان شدن سخت است، تکرار کردن آن حتی بیشتر از قهرمانی سخت خواهد بود. تمامی بازیکنان ما با تعهد زیاد کار می‌کنند. ما هنوز فاقد آن تداومی هستیم که سال گذشته داشتیم: باید بیشتر تمرین کنیم. ما هم مانند بقیه تیم‌ها روی اشتباهاتی که داریم کار می‌کنیم.

با توجه به فرمت جدید لیگ قهرمانان، انتظار چه مسابقه‌ای را دارید؟

سال گذشته می‌توانستید تصور کنید که شرایط در گروه چگونه پیش می‌رود، حالا کمی همه علیه یکدیگر هستند. این یک فرمول هیجان‌انگیز است، با سختی‌های فراوان. ما آنها را می‌شناسیم. تقویم آسان نیست، اما باید در مقابل هر مسابقه از این فرمول جدید خوب باشیم."

ضعف روی عملکرد دفاعی تیم؟

تمرکز عنصر بسیار مهمی است. اینتر باید در این لحظه به عملکرد خود ادامه دهد. در این لحظه باید توجه بیشتری داشته باشیم چون حریفان روی نقاط ضعف ما بیشتر کار می‌کنند.

لائوتارو مارتینز فردا از ابتدا بازی می‌کند؟ هنوز باید بین لائوتارو، تورام، آرناتوویچ و طارمی به عنوان مهاجمان ترکیب اصلی تصمیم بگیرم. هر چهار نفر شانس خوبی برای این بازی خواهند داشت، ما باید داده‌های تمرینی را ارزیابی کنیم. من گردش ترکیب تیم را همان‌طور که به همه نیاز داریم، درک می‌کنم: امسال فصل سخت‌تری نسبت به سال قبل داریم. ما باید مراقب ستاره سرخ باشیم، آن‌ها یک تیم بسیار خوب هستند که در لیگ داخلی هم خوب کار کرده‌اند.

کنفرانس اینزاگی جنجالی شد: هیچ نظری نمی‌دهم! 2