شنبه 5 آبان 1403

کهکشانی‌ها کابوس ژوائو / حساب تسویه نشده مهاجم بارسلونا با رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کهکشانی‌ها کابوس ژوائو / حساب تسویه نشده مهاجم بارسلونا با رئال

ژوائو فلیکس به سه تیم مختلف هرگز برابر رئال پیروز نشده و گل نیز به ثمر نرسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اوساسونا شروع کننده نبود، اما نیمه دوم به زمین رفت و با پاس گلش به لامین یامال زمینه ساز گل دوم و قطعی شدن صعود بارسا به فینال شد.

بارسا امشب در فینال به مصاف رئال مادرید می رود و این بازیکن پرتغالی خاطرات خوبی از رویارویی با باشگاه مادریدی ندارد: او با سه تیمی که برابر رئال بازی کرده (اتلتیکو، چلسی و بارسا)، هرگز موفق به پیروزی یا گلزنی نشده است.

اهمیت و نقش ژاوئو فلیکس در بارسا در حال کاهش است. او از یک شروع کننده، به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده است. در چهار بازی اخیر، ژاوی در مورد سختگیر بوده است: بین دو نیمه بازی مقابل آلمریا تعویض شد. او مقابل لاس پالماس بازیکن تعویضی بود. او در بازی مقابل بارباسترو در کوپا دل ری شروع کرد اما در دقیقه 72 تعویض شد و دوباره مقابل اوساسونا بازیکن تعویضی شد.

ژائو فلیکس یک چالش بزرگ مقابل رئال مادرید دارد. او نه تنها هرگز رئال را شکست نداده است، بلکه حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. سه تورنمنت لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام و آمار 6 شکست و سه تساوی برای ژوائو. طلسم امشب می شکند؟

کهکشانی‌ها کابوس ژوائو / حساب تسویه نشده مهاجم بارسلونا با رئال 2