چهارشنبه 6 تیر 1403

کودتای باغ وحش برلین علیه تیم ملی آلمان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کودتای باغ وحش برلین علیه تیم ملی آلمان!

از سه حیوان پیشگوی آلمانی‌ها، دو حیوان پیروزی اسکاتلند را پیش بینی کردند.

به گزارش ورزش سه، جام ملت‌های اروپا همیشه با پیدایش حیوان‌های پیشگو همراه بوده و ما در سال 2008 برای اولین بار با یک اختاپوس پیشگو روبرو شدیم که بازی‌های فوتبال اروپا و جام جهانی را پیش بینی می‌کرد. این اتفاق در تورنومنت‌های دیگر هم ادامه دار بود تا اینکه در یورو 2020، تیم ملی ایتالیا از لاک پشت زیگموند رونمایی کرد و حالا در آستانه آغاز جام ملت‌های اروپا 2024، آلمانی‌ها از یک لاک پشت دیگر رونمایی کردند. لاک پشتی به عرض 25 سانتی‌متر و به اندازه 8 کیلوگرم که در باغ وحش برلین نگهداری می‌شود، سرش را به سمت ظرف غذایی تکان داد که پرچم اسکاتلند روی آن نصب شده بود تا بدین ترتیب پیشگوی آلمانی‌ها، شکست ژرمن‌ها را پیش بینی کند.

اتفاق جنجالی بعدی این است که تاپیر حیوانی به مانند خوک که آن هم در باغ وحش برلین نگهداری می‌شد، اعتقادی به شاگردان ناگلزمن نداشت و به سمت پرچم اسکاتلند رفت.

در باغ وحش دورتموند هم یک اورانگوتان که البته تازه کار نیست و از مدت‌ها پیش با پیش‌بینی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا نامش را بر سر زبان‌ها انداخته بود، او پیروزی آلمان را در این بازی پیش بینی کرد تا به نوعی وضعیت تیم ملی میزبان در شروع مسابقات جام ملت‌های اروپا با علامت سوال‌های بسیار زیادی همراه شود.

کودتای باغ وحش برلین علیه تیم ملی آلمان! 2
کودتای باغ وحش برلین علیه تیم ملی آلمان! 3