جمعه 31 فروردین 1403

کودتای رختکن یونایتد علیه کریستیانو رونالدو

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کودتای رختکن یونایتد علیه کریستیانو رونالدو

رختکن باشگاه منچستریونایتد خواستار جدایی رونالدو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشریه سان مدعی شد بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد ترجیح می‌دهند کریستیانو رونالدو از این تیم جدا شود شود تا اینکه کشمکش بین او و باشگاه ادامه یابد. تعدادی از بازیکنان شیاطین سرخ هم از نگرش و موضع رونالدو نسبت به باشگاه خشمگین هستند.

یک منبع از باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت:«اتفاقات اخیر باعث آزار و نارضایتی بسیاری از بازیکنان شده است. رونالدو در رختکن متحدانی هم دارد اما خیلی از منچستری‌ها از رفتارهای او خسته شده‌اند.»

رونالدو تنها 12 ماه پس از بازگشت به منچستریونایتد می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند اما باشگاه از فروش او خودداری می‌کند. او معتقد است با باشگاه توافق داشته که در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا اجازه خروج دارد. ژرژ مندس، ایجنت این ستاره هم از ریچارد آرنولد مدیر اجرایی درخواست کرده که فقط قیمت او را اعلام کند زیرا او برای انتقال رونالدو به یک باشگاه نامشخص توافق کرده اما گلیزرها اصرار دارند که رونالدو فروشی نیست و این باعث نارضایتی فوق‌ستاره پرتغالی شده است.

رونالدو به بهانه مشکلات خانوادگی در تور پیش فصل باشگاه هم حاضر نشد و در بازی‌های دوستانه فقط یک نیمه مقابل رایووایکانو به میدان رفت و پیش از اتمام بازی از ورزشگاه خارج شد که این عصبانیت تن‌هاخ را هم به دنبال داشت. سرمربی هلندی رفتار رونالدو را غیرقابل قبول خواند و او را مقابل برایتون نیمکت‌نشین کرد.

بیشتر بخوانید:

258 258

کد خبر 1660569