یک‌شنبه 8 مهر 1403

کودکان کهگیلویه و بویراحمد در مهرواره ملی نیایش درخشیدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کودکان کهگیلویه و بویراحمد در مهرواره ملی نیایش درخشیدند

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار کودک و نوجوان این استان در ششمین جشنواره ملی نیایش خوش درخشیدند.

کبری اخلاقی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی افزود: اهورا خلیلی از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گچساران رتبه برتر را در بخش متن ادبی کودکان هشت ساله کسب کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابوالفضل محمدخانی، سید علی هاشمی و عباس گودرزی هر سه از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری سی سخت در بخش کاردستی گروه سنی هشت تا 12 سال برگزیده شدند.

اخلاقی نیا عنوان کرد: این مهرواره ملی در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی برای قشر کودک و نوجوان هشت تا 18 سال و ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی ابراز داشت: بخش فرهنگی این مهرواره ملی شامل تحقیق و پژوهش، کتاب سازی، کاردستی و نشریه دیواری، بخش هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، پویانمایی و فیلم کوتاه و بخش ادبی نیز شامل شعر، داستان و نثر ادبی است.

*س_برچسب‌ها_س*