یک‌شنبه 1 مهر 1403

کورتوا: هم تیمی‌هایم بدشانسی را جبران کردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کورتوا: هم تیمی‌هایم بدشانسی را جبران کردند

تیبو کورتوا از این که گل به خودی او باعث شکست تیمش نشده خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی اسپانیول به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را در خانه حفظ کند.

نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید اما کورتوا در دقیقه 54 روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حریف از رئال پیش افتاده باشد اما این برتری تنها چهار دقیقه طول کشید و این کارواخال بود که گل مساوی را روی حرکت خوب جود بلینگام در دقیقه 58 وارد دروازه حریف کرد و پس از او هم رودریگو، وینسیوس جونیور و کیلیان امباپه سه گل دیگر رئال را به ثمر رساندند.

کورتوا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره اتفاقی که رخ داد اظهار داشت:«هم تیمی‌های من به حدی خوب هستند که توانستیم گلی که از روی بدشانسی دریافت کرده بودیم را جبران کنیم. از شما به خاطر حمایت همیشگی سپاسگزارم، برنابئو! زنده باد رئال مادرید!»

هواداران حاضر روی سکوهای ورزشگاه برنابئو در طول بازی و پس از گلی که کورتوا به اشتباه به ثمر رساند هم از او حمایت کردند تا نشان دهند که این بازیکن از محوبیت بسیار زیاد و خاصی در نزد آنها برخوردار است.