جمعه 4 خرداد 1403

کوریا چطور برگشت؟/ ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کوریا چطور برگشت؟/ ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد!

آنخل کوریا که با خطای جود بلینگام در دربی مچ پایش پیچ خورده بود (طبق ادعای اتلتیکو)، پس از یک هفته برگشت و ستاره تیمش برابر کادیز شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در بازی برابر کادیز بازگشتی بزرگ داشت و توانست شکست 0-2 خانگی را با برتری 3-2 عوض کند. کایز تا دقیقه 27 با دو گل میزبان را غافلگیر کرد ولی بازگشت اتلتیکو با گل آنخل کوریا شروع شد و این تیم در نیمه دوم نیز توسط مولینا و کوریا به گل های بعدی رسید.

کوریا با دبل خود نقش اول را در این بازگشت بزرگ داشت در حالی که حضور او در این بازی در هاله ای از ابهام بود. او در دربی مادرید با خطای جود بلینگام از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و حتی دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری خود گفته بود ستاره انگلیسی رئال برای آن خطا باید اخراج می شد. تیم پزشکی اتلتیکو نیز اعلام کرد مچ پای کوریا پیچ خورده ولی او به طرزی معجزه آسا یک هفته بعد برگشت و ستاره تیمش نیز شد.

رسانه های اسپانیایی حالا با تردید نسبت به گزارش پزشکی اتلتیکو نگاه می کنند و نوشته اند ریکاوری پیچ خوردگی مچ پس از یک هفته غیرممکن است و در واقع مصدومیت کوریا جدی نبود و بیشتر برای تحت فشار قرار دادن رئال و بلینگام بود.

کوریا در مورد بازگشت معجزه وارش به میادین گفت: «باور کنید ضربه شدیدی به مچ پایم وارد شد و به همین دلیل در بازی برابر اوساسونا نتوانستم حاضر باشم. برای بازی مقابل کادیز چون موراتا به دلیل محرومیت حضور نداشت و گریزمان در حمله تنها بود، احساس مسئولیت کردم و علی‌رغم درد بازی کردم. خوشحالم دو گل زدم و به تیم برای کسب پیروزی کمک کردم. همه چیز خوب پیش رفت و واقعا خوشحالم که بازی کردم.»

کوریا چطور برگشت؟/ ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد! 2
کوریا چطور برگشت؟/ ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد! 3
کوریا چطور برگشت؟/ ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد! 4