جمعه 4 آبان 1403

کول پالمر هم مسی‌فن از کار درآمد / پاسخ جالب ستاره چلسی: چرا مسی بهتر از رونالدوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کول پالمر هم مسی‌فن از کار درآمد / پاسخ جالب ستاره چلسی: چرا مسی بهتر از رونالدوست

کول پالمر، ستاره چلسی، امروز با سوال بزرگ یک دهه گذشته دنیای فوتبال مواجه شد و بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دست به انتخاب زد.

به گزارش "ورزش سه"، سالها است که ستاره‌های فوتبال دنیا هر از چند گاه وقتی مقابل دوربین خبرنگاران می‌ایستند با یک سوال مهم مواجه می‌شوند: شما لیونل مسی را فوتبالیست بزرگتری می‌دانید یا کریستیانو رونالدو را؟

کول پالمر ستاره جوان و محبوب چلسی هم با این سوال مواجه شد. بر خلاف بسیاری از فوتبالیستها که با شک و تردید به این پرسش جواب می‌دهند پالمر با همان خونسردی همیشگی‌اش بدون مکث جواب داد تا مشخص کند به کدام کمپ تعلق دارد.

پالمر در مواجه به این سوال که مسی را بزرگتر می‌دانی یا رونالدو گفت:" لئو مسی. مسی همیشه عالی است ولی رونالدو گاهی بهتر است".

قبل از این سوال کول پالمر در پاسخ به این سوال که بهترین فوتبالیستی که تا حالا جلوی او بازی کرده چه کسی بوده است نام کوین دی‌بروینه ستاره منچسترسیتی را اعلام کرد. وقتی از پالمر پرسیده شد که در کودکی الگوی بزرگ فوتبالی‌اش چه کسی بوده است او از مسی نام برد. از ستاره چلسی پرسیده شد که در حال حاضر چه کسی را بهترین بازیکن دنیا می‌داند و پاسخ پالمر، کیلیان امباپه بود.

کول پالمر هم مسی‌فن از کار درآمد / پاسخ جالب ستاره چلسی: چرا مسی بهتر از رونالدوست 2