پنج‌شنبه 14 تیر 1403

کومان حق داشت، این هلند متفاوت است / گل غافلگیرکننده خاکپو: ستاره هلند 3 گله شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کومان حق داشت، این هلند متفاوت است / گل غافلگیرکننده خاکپو: ستاره هلند 3 گله شد (عکس)

هلند بعد از گذشت 20 دقیقه از شروع بازی‌اش با رومانی توسط کودی خاکپو به گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هلند برای شکستن قفل دروازه رومانی تنها به 20 دقیقه زمان نیاز داشت و با حرکت عالی کودی خاکپو، ستاره لیورپولی‌اش، و شوت ناگهانی او موفق شد دروازه حریف را باز کند.

هلند که در مرحله گروهی به هیچ وجه در حد و اندازه یکی از مدعیان تورنمنت ظاهر نشد و در گروهش بعد از اتریش و فرانسه به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک‌هشتم شد امروز بازی را خوب آغاز کرد تا نشان بدهد رونالد کومان حق داشت که در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت هواداران امروز شاهد هلندی متفاوت خواهند بود.

ژاوی سیمونز که در این بازی بر خلاف دیدار گذشته مقابل اتریش، از آغاز به میدان رفته بود به خوبی خاکپو را در کانال سمت چپ پیدا کرد. خاکپو بعد از دریافت توپ به حرکت در عرض، به خوبی راتیو را از پیش رو برداشت و با شوتی ناگهانی دروازه‌بان رومانی را غافلگیر کرد.

نیتا انتظار داشت خاکپو از آن زاویه توپ را به سمت چپ دروازه شلیک کند ولی ستاره هلندی لیورپول سمت راست دروازه و تیر نزدیک را هدف گرفت. نیتا با اینکه غافلگیر شده بود موفق شد نوک انگشت‌هایش را به توپ برساند اما قدرت ضربه خاکپو باعث شد توپ وارد دروازه رومانی شود.

این سومین گل کودی خاکپو در یورو 2024 است. ستاره هلندی در اولین بازی مرحله گروهی مقابل لهستان گلزنی کرد و در بازی سوم و شکست 3-2 مقابل اتریش هم یک گل به ثمر رساند.

کومان حق داشت، این هلند متفاوت است / گل غافلگیرکننده خاکپو: ستاره هلند 3 گله شد (عکس) 2
کومان حق داشت، این هلند متفاوت است / گل غافلگیرکننده خاکپو: ستاره هلند 3 گله شد (عکس) 3
کومان حق داشت، این هلند متفاوت است / گل غافلگیرکننده خاکپو: ستاره هلند 3 گله شد (عکس) 4