چهارشنبه 4 مهر 1403

کپا به ناپولی خواهد رفت؛/ گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ در راه سری آ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کپا به ناپولی خواهد رفت؛/ گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ در راه سری آ

کپا آریسابالاگا، دروازه بان جوان و اسپانیایی چلسی، این هفته برای نهایی کردن قرارداد قرضی خود با باشگاه ناپولی، راهی ایتالیا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا، گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان، در سال 2018 و با رقم 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست. اما اشتباهات متوالی در فصول ابتدایی باعث شد انتقادات از آریسابالاگا شدت بگیرد و شرایط او در باشگاه جدیدش متزلزل شود. در ادامه این دروازه بان اسپانیایی پس از ورود ادوارد مندی در دو فصل پیش به رختکن چلسی، جایگاه ثابت خود را در استمفوردبریج از دست داد و به نیمکت منتقل شد.

کپا آریسابالاگا همین حالا نیز از حضور در لیست نهایی تیم لوئیس انریکه برای جام جهانی 2022 چندان مطمئن نیست و به این نتیجه رسیده که در صورت ادامه این روند در چلسی، جایی در رختکن لاروخا برای این تورنمنت بزرگ نخواهد داشت. حالا نشریه کوریره دلواسپورت در گزارشی مدعی شد انتقال قرضی کپا آریزابالاگا به ناپولی تا پایان هفته نهایی خواهد شد و تمامی توافقات در این رابطه حاصل شده است. بعد از جدایی داوید اوسپینا و علیرغم در اختیار داشتن الکس مرت ایتالیایی، باشگاه ناپولی در جستجوی یک دروازه بان جدید بود و حالا حضور کپا در رختکن این تیم برای فصل بعد قطعی شده است. جالب اینجاست چلسی در این مدت 75 درصد از دستمزد این سنگربان 27 ساله را پرداخت خواهد کرد و این نشان می دهد توماس توخل به هر نحوی خواهان راحت شدن از دست آریسابالاگا برای فصل جدید بوده است. ناپولی فصل قبل در رده سوم لیگ ایتالیا قرار گرفت و این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

کپا به ناپولی خواهد رفت؛/ گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ در راه سری آ 2