یک‌شنبه 15 مهر 1403

کپی پیست رامین - اسلامی پس از 5 هفته

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کپی پیست رامین - اسلامی پس از 5 هفته

رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی همان موقعیت گلزنی هفته اول را بازسازی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی مصاف با هوادار را با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد که هر دو گل خود را در نیمه اول بازی به ثمر رساند. البته آبی‌ها در نیمه دوم هم چندین موقعیت ریز و درشت داشتند اما هر کدام به طریقی راهی به دروازه نداشت.

یکی از بهترین صحنه‌هایی که بازیکنان استقلال در نیمه دوم خلق کردند حمله آنها در دقیقه 77 بود. جایی که رامین رضاییان با فرار دیدنی از سمت راست وارد محوطه جریمه هوادار شد و قصد داشت با پاس عرض محمدحسین اسلامی را صاحب فرصت ایده‌آل گلزنی کند. رامین پاس خود را داد اما توپ قبل از رسیدن به اسلامی توسط صائب محبی قطع شد تا خبری از گل سوم استقلال نباشد.

جالب اینجاست که عین همین صحنه توسط رامین و اسلامی در مصاف هفته اول استقلال که با پیروزی این تیم مقابل شمس آذر همراه شد رخ داده بود. با این تفاوت که آن توپ تبدیل به گل شد و البته داور ابتدا آن را مردود اعلام کرد اما در ادامه به کمک وی‌ای‌آر گل را پذیرفت ولی این توپ در میانه راه مسیرش عوض شد.

محمدحسین اسلامی مقابل هوادار از دقیقه 68 به زمین بازی آمده بود و اگر حضور به موقع صائب محبی نبود، کمتر از 10 دقیقه بعد از حضور در زمین دومین گلش در فصل جدید را به ثمر رسانده بود. اتفاقی که شاید در از سرگیری مسابقات پس از تعطیلات لیگ برای این بازیکن رقم بخورد.