شنبه 9 تیر 1403

کیانی در نفت آبادان هم شاگرد کمالوند می‌شود؟/ رکورددار صعود در آستانه ماجراجویی تازه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیانی در نفت آبادان هم شاگرد کمالوند می‌شود؟/ رکورددار صعود در آستانه ماجراجویی تازه

کاپیتان خیبر خرم‌آباد در یک قدمی پیوستن به نفت آبادان و همکاری دوباره با فراز کمالوند قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی هافبک باتجربه فوتبال ایران که در فصلی که گذشت به عنوان کاپیتان خیبر خرم‌آباد یکی از بازیکنان تاثیرگذار در صعود این تیم به لیگ برتر بود، در آستانه یک ماجراجویی تازه قرار گرفته است.

کیانی که سابقه حضور در تیم‌های مطرح فوتبال ایران مثل تراکتور و سپاهان را دارد، با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با خیبر خرم‌آباد باقی مانده، اما با پیشنهادی از سوی نفت آبادان برای دوباره در لیگ یک مواجه شده و حالا بعید نیست دوباره بخواهد در لیگ دسته اول به فوتبالش ادامه بدهد.

این هافبک باتجربه پیش از این با تراکتور و خیبر سابقه صعود به لیگ برتر را دارد و حالا بدش نمی‌آید که در 37 سالگی چالش تازه‌ای را با نفت آبادان تجربه کند و سومین صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد.

کیانی همواره رابطه خوبی با فراز کمالوند سرمربی کنونی نفت آبادان داشته است؛ او در تراکتور و گسترش فولاد سال‌ها با کمالوند کار کرد و حتی زمانی به خیبر رفت که فراز به عنوان مدیرعامل باشگاه خرم‌آبادی فعالیت می‌کرد. حالا کمالوند بار دیگر از کاپیتان باتجربه خود درخواست همکاری کرده و بعید نیست به زودی شاهد عقد قرارداد این بازیکن با نفت آبادان باشیم.