یک‌شنبه 1 مهر 1403

کیلیان را انریکه نیمکت‌نشین کرد نه الخلیفی / وحشت پی‌اس‌جی از دوران پس از امباپه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیلیان را انریکه نیمکت‌نشین کرد نه الخلیفی / وحشت پی‌اس‌جی از دوران پس از امباپه!

لوپاریزین در گزارشی مدعی شد نیمکت‌نشینی کیلیان امباپه در شروع بازی دیشب پی‌اس‌جی مقابل نانت تصمیم لوئیس انریکه بوده و نه مدیران باشگاه.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب اصلی پاری سن ژرمن برای دیدار دیشب این تیم مقابل نانت منتشر شد و نام کیلیان امباپه در ترکیب دیده نشد همه نگاه‌ها به خبرهای اخیر درباره ستاره بزرگ فرانسوی معطوف شد.

در روزهای گذشته مشخص شده بود که امباپه به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که در تابستان آینده قطعا جدا خواهد شد. او حتی در رختکن تیم جلسه‌ای با هم‌تیمی‌هاش ترتیب داده و تصمیمش را به اطلاع آنها رسانده بود.

دیشب همه گمان می‌کردند نیمکت‌نشینی امباپه به دلیل خشم مدیران باشگاه و به ویژه ناصر الخلیفی است و آنها آنقدر از دست کیلیان عصبانی هستند که به کادر فنی دستور داده‌اند از او نباید استفاده شود.

با این حال کیلیان در دقیقه 62 وارد میدان شد. تا دو دقیقه قبل از ورود امباپه به زمین همه تلاشهای پی‌اس‌جی برای گلزنی به نتیجه نرسید اما لوکاس هرناندز در دقیقه 60 گلزنی کرد و بلافاصله بعد از این گل امباپه وارد زمین شد. امباپه نقش مهمی در سی دقیقه باقی‌مانده از مسابقه داشت و گل دوم تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لوپاریزین امروز در گزارشی شایعات درباره اینکه علت نیمکت‌نشینی امباپه در شروع بازی دیشب دستور مدیران باشگاه بود را رد کرد و گفت علت فیکس نبودن کیلیان در بازی دیشب تنها و تنها صلاحدید لوئیس انریکه بوده است.

کیلیان را انریکه نیمکت‌نشین کرد نه الخلیفی / وحشت پی‌اس‌جی از دوران پس از امباپه! 2