یک‌شنبه 1 مهر 1403

کیلیان شایستگی پیراهن رئال را دارد / ستاره ژاپنی: امباپه به من گفته بود به رئال می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیلیان شایستگی پیراهن رئال را دارد / ستاره ژاپنی: امباپه به من گفته بود به رئال می‌رود!

تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی سوسیداد، می‌گوید کیلیان امباپه شایستگی به تن کردن پیراهن رئال مادرید را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان آینده قطعی شده است تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، که در گذشته بازیکن رئال مادرید بوده از رئالی شدن او ابراز خوشحالی کرد.

کوبو در یک مصاحبه تایید کرد که در حاشیه دیداری که بین پاری سن ژرمن و سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد با امباپه درباره آینده‌اش صحبت کرده و می‌توانسته حدس بزند که امباپه تصمیم خود را برای رئالی شدن گرفته است.

ستاره ژاپنی گفت امباپه را یکی از بزرگترین بازیکنان دنیا می‌داند و به نظرش او کاملا شایسته به تن کردن پیراهن رئال مادرید است.

تاکه‌فوسا کوبو گفت:" مشخص بود که کیلیان برای اینکه مرحله جدیدی در فوتبالش شروع کند آماده است. من در حاشیه دیدارمان با پی‌اس‌جی با کیلیان صحبت کردم و می‌توانستم حدس بزنم خبرهایی هست. کیلیان از بهترینهای دنیا است و شایستگی به تن کردن پیراهن رئال را دارد".

کوبو در جوانی عضو آکادمی بارسلونا، لاماسیا بود ولی از سال 2019 تا 2022 به عنوان بازیکن بزرگسال با رئال مادرید قرارداد داشت. رئال او را به صورت قرضی به مایورکا، ویارئال و ختافه فرستاد اما کوبو در سال 2022 رسما به رئال سوسیداد پیوست.

کیلیان شایستگی پیراهن رئال را دارد / ستاره ژاپنی: امباپه به من گفته بود به رئال می‌رود! 2