پنج‌شنبه 14 تیر 1403

کیمیش: اسپانیا بهترین تیم یورو است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیمیش: اسپانیا بهترین تیم یورو است

یوشوا کیمیش، ستاره آلمان، می‌گوید اسپانیا در این دوره از یورو عالی کار کرده و برای مانشافت حریف دشواری است.

به گزارش "ورزش سه"، یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ و ملی‌پوش آلمان، امروز برای برنامه امضای پیراهن مانشافت به یکی از فروشگاه‌های رسمی آدیداس رفته بود. او بعد از این برنامه به کمپ تیم ملی آلمان برگشت و در یک نشست خبری به ستایش از حریف بعدی آلمان در یورو، اسپانیا، پرداخت.

داوید رائوم، همبازی کیمیش در تیم ملی، او را در این نشست همراهی می‌کرد و با اینکه رائوم لحنی مبارزه‌جویانه داشت و گفت آلمان کوچکترین ترسی از اسپانیا ندارد، ولی کیمیش واقع‌بینانه‌تر صحبت کرد و گفت این اسپانیا حریف سختی برای ژرمن‌ها خواهد بود.

کیمیش در این باره گفت: "اسپانیا تا اینجا قوی‌ترین تیم تورنمنت نشان داده. شکی نیست که بازی سختی داریم ولی این برای هر دو طرف است".

آلمان و اسپانیا تا امروز هر کدام با سه قهرمانی در یورو موفق‌ترین تیم‌های تاریخ این تورتمنت هستند. اما آلمان در حالی به مصاف اسپانیا می‌رود که سی و شش سال است موفق به پیروزی مقابل لاروخا نشده است.

کیمیش در ادامه گفت: "اگر می‌خواهیم قهرمان بشویم نمی‌تونیم از روبرو شدن با اسپانیا فرار کنیم. تیم ما باید برای این حریف راه‌حل پیدا کند. هیچ شک نکنید که تلاش و خواست ما پیروزی بر اسپانیا است چرا که برای تاریخسازی و تغییر شرایط اخیر آلمان به این رقابت‌ها آمده‌ایم".

کیمیش: اسپانیا بهترین تیم یورو است 2