یک‌شنبه 1 مهر 1403

کینه امباپه از انریکه: محاله یادم بره مربی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کینه امباپه از انریکه: محاله یادم بره مربی!

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، هنوز اتفاقات تابستان گذشته را فراموش نکرده و رابطه خوبی با لوئیز انریکه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، همچنان در فصل با اما و اگر رو به رو است که حواشی پیرامون این ستاره را کماکان پررنگ نگه داشته است.

قرارداد امباپه با سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد و گفته شده این مهاجم فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق می‌شوند.

به گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، امباپه هنوز آنچه در تابستان گذشته در چالش با باشگاه سپری کرده را هضم نکرده است. او به خصوص از موضع لوئیس انریکه به عنوان سرمربی تیم در قبال این بحران ناراحت است.

باشگاه امباپه را به دلیل امتناع این بازیکن از امضای قرارداد جدید، از تمرینات و تور پیش فصل کنار گذاشت و ستاره فرانسوی به تمرین بازیکنان آکادمی تبعید شد تا پیشنهادی برای فروش آن پیدا کنند.

این روزنامه فرانسوی تایید کرده به نظر می‌رسید این اتفاقات در پاریس به دلیل گذشت چندین ماه از فصل جاری مدفون شده است. ام امباپه هنوز فراموش نکرده که انریکه وقتی ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، او را در لیست فروش قرار داد، کنار رئیس ایستاده و از بازیکن تیمش دفاع نکرد.

این روزنامه تایید کرد زمانی که انریکه از تصمیم مدیریت باشگاه مطلع شد، تصمیم گرفت که مداخله‌ای نداشته باشد و از دستور باشگاه اطاعت کند.

اگرچه مهاجم فرانسوی پاریس را ترک نکرد، اما رابطه او با انریکه به دلیل اتفاقات تابستان گذشته همچنان تیره است.

کینه امباپه از انریکه: محاله یادم بره مربی! 2