پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کین هم مبهوت رونالدو شد: بهتر از تو نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کین هم مبهوت رونالدو شد: بهتر از تو نیست!

روی کین هم شیفته درخشش و رکوردهای دست نیافتنی کریستیانو رونالدو شده است‌.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو برای وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر به اردوی تیم ملی پرتغال دعوت شد و موفق شد با گلی که برابر تیم ملی کرواسی به ثمر رساند تعداد گل‌هایش در دوران حرفه‌ای فوتبال در سطح باشگاهی و ملی را به عدد 900 برساند.

عملکرد خیره کننده او در چند سال اخیر باعث شده است که رکوردهای بسیاری به نام او به ثبت برسد و حالا این ستاره پرتغالی مصمم است که این رکورد را به 1000 گل زده برساند تا نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه کند.

روی کین که بسیاری او را به سخت‌گیری می‌شناسند و همیشه انتقادهای تندی را از یه سری از بازیکنان مطرح می‌کند هم شیفته عملکرد فوق العاده این ستاره سابق منچستریونایتد شده و معتقد است که تمام کننده‌ای بهتر از او در فوتبال وجود ندارد.

روی کین پس از بازی شب گذشته تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی سوئیس که با گلزنی دوباره رونالدو همراه بود به خبرنگاران گفت:" بدون شک این بازیکن هم دوران افتی دارد و نتوانست در یورو 2024 به خوبی به تیم ملی کشورش کمک کند. اما او حالا به رکورد 900 گل زده رسیده است. اما اگر شما توپ را در آن مناطق سر راه رونالدو قرار دهید، هیچ بازیکنی در دنیا بهتر از او برای تمام کردن کار وجود ندارد."

کین هم مبهوت رونالدو شد: بهتر از تو نیست! 2