پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

کیه‌زا فیکس نیست ولی بازی می‌کند / اشلوت: از میلان نمی‌ترسیم، برایش احترام قائلیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیه‌زا فیکس نیست ولی بازی می‌کند / اشلوت: از میلان نمی‌ترسیم، برایش احترام قائلیم

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان گفت تیمش از بازی با روسونری ترسی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از یک فصل وقفه بار دیگر به لیگ قهرمانان برگشته و این بار باید بدون یورگن کلوپ در این تورنمنت شرکت کند.

چمپیونزلیگ برای لیورپول و سرمربی هلندی‌اشt آرنه اشلوت از فردا شب در سن‌سیرو آغاز می‌شود و قرمزهای انگلیسی باید به مصاف میلان بروند.

فردا تولد من است ولی بازی با میلان مهمتر است فکر کنم اولین بار است که تولدم برایم مهم نیستt چرا که فردا بازی بزرگی در پیش داریم. بازی به خاطر تاریخچه دو تیم اهمیت دارد و البته ورزشگاه تاریخی‌ای که در آن برگزار می‌شود.

ما از میلان نمی‌ترسیم هیچ مربی‌ای از بازی با حریف تیمش نمی‌ترسد. چون نباید بترسد. ولی ما برای میلان احترام زیادی قائلیم. آنها تیم باکیفیتی هستند ولی ما از آنها نمی‌ترسیم. در عین حال برای همه بازیکنانشان احترام قائلیم. آنها با پیروزی 4-0 در بازی اخیر نشان دادند در شرایط خوبی هم هستند. بنابراین نباید از کلمه ترس استفاده کنید. احترام زیاد درست است.

خبرنگاران از باخت شما مقابل فارست ناامید بودند فقط خبرنگاران نبودند که ناراحت و ناامید بودند. کل تیم و بازیکنان همینطور بودند. بعد از دیدار با یونایتد خبرنگاران خیلی خوشحال بودند ولی بازی با فارست کاملا متفاوت بود. بازی فردا هم بازی متفاوتی است. انتظار دارم تیمم جور دیگری بازی کند. باخت در خانه ناراحت‌کننده است و وقتی شما جلوی ناتینگهام فارست می‌بازید یعنی یک جای کار لیورپول مشکل دارد.

برای صعود از مرحله اول چمپیونزلیگ چند امتیاز لازم دارید؟ سخت است بگوییم چند امتیاز. اولین بار است که داریم در این فرمت بازی می‌کنیم. من قبلا با فاینورد با شش امتیاز صعود کرده بودم. البته شکی نیست برای حضور بین هشت تیم اول باید کلی امتیاز جمع کنید. ولی به عنوان کسی که عاشق فوتبال است می‌بینم که هر شب بازی‌هایی زیبا داریم. برای مثال فردا که بازی ما واقعا برای هواداران فوتبال دیدنی است. الان جوابی ندارم. یکی دو ماه دیگر بپرسید تا بگویم چند امتیاز لازم است.

کیه‌زا را مقابل میلان به میدان می‌فرستی؟ من بازیکنان باکیفیتم را به میلان آوردم و معتقدم کیه‌زا باکیفیت است. او با تیم است و همانطور که قبلا هم گفتم اگر به عنوان کسی که قرار است اولین بازی‌اش را انجام بدهد فردا فیکس بشود همه سورپرایز خواهند شد. بنابراین به نظرم نباید انتظار داشته باشید او فیکس باشد ولی اگر نیاز داشته باشیم چند دقیقه‌ای در میدان خواهد بود.

رافائل لیائو در میلان بازیکن خاصی است؟ از او نگران نیستید؟ خیلی درباره او صحبت می‌شود و به نظر من هم بازیکن درجه یکی است. ما درباره او بررسی کردیم. لیائو از بازیکنانی است که فوتبالش چشم شما را می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم با دفاع تیمی لیائو را متوقف کنیم. واقعیت این است که میلان بازیکنان باکیفیتی دارد و لیائو از بهترین‌ها است.

کیه‌زا فیکس نیست ولی بازی می‌کند / اشلوت: از میلان نمی‌ترسیم، برایش احترام قائلیم 2