سه‌شنبه 17 مهر 1403

کی‌روش 2 جا روی روزبه حساب باز کرده!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کی‌روش 2 جا روی روزبه حساب باز کرده!(عکس)

ملی‌پوش استقلال در آستانه تجربه دومین حضور و بازی در جام جهانی است.

به گزارش "ورزش سه"، درست از روزی که کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران بازگشت، روزبه چشمی نیز با انگیزه و تلاش بیشتری در ترکیب استقلال کار کرد و با وجود اینکه در فهرست اولیه مرد پرتغالی برای دو دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال قرار نداشت، اما سعی کرد نظر مثبت سرمربی را دوباره جلب کند که همین کار را انجام داد.

ملی‌پوش بلند قامت استقلال که در هفته‌های منتهی به جام جهانی یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار آبی‌پوشان بود، با بازی‌های خوب خود دوباره نظر مثبت کی‌روش را جلب کرد و پس از تمرین در هفته‌های اخیر، از امروز با پیراهن شماره 15 در دوحه مشغول تمرین شد.

روزبه چشمی چهار سال قبل در نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی قطر به میدان رفت و در روزی که شاگردان کی‌روش موفق به کسب پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه شدند، یکی از دو مدافع میانی در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی بود که نقش موثری در نخستین کلین‌شیت ایران در این رقابت‌ها داشت.

حالا روزبه که در فصل جاری به‌عنوان هافبک دفاعی استقلال استفاده شده، در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی مقابل نیکاراگوئه نیز 90 دقیقه در همین پُست بازی کرد تا مشخص شود کی‌روش روی دو پُست روی این بازیکن مورد علاقه‌اش حساب باز کرده و در کنار میانه زمین، بعید نیست در صورت نیاز او را در دفاع وسط هم به کار بگیرد.

کی‌روش 2 جا روی روزبه حساب باز کرده!(عکس) 2