شنبه 15 اردیبهشت 1403

گاسپرینی: ارزیابی داوران از خطای هند هرج و مرج کامل است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
گاسپرینی: ارزیابی داوران از خطای هند هرج و مرج کامل است

جیان پیرو گاسپرینی از "هرج و مرج مطلق" در نحوه ارزیابی داوران از خطای هند انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، در اولین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، آتالانتا در خانه به دیدار لایپزیگ آلمان رفت. دیدار رفت این دو تیم هفته قبل در آلمان با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

در دیدار برگشت لایپزیگ نماینده فوتبال آلمان در این فصل از رقابت ها توانست با 2 گل حریف سرسخت خود را شکست دهد و با برتری 3 بر یک در مجموع دو دیدار به مرحله نیمه نهایی راه یابد. انکنکو در دقیقه 18 و 87 گلهای بازی را به ثمر رساند و تیمش را به دور بعدی رساند. گل دوم این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

جیان پیرو گاسپرینی از "هرج و مرج مطلق" در نحوه ارزیابی داوران از خطای هند انتقاد کرد و گفت: نکته عجیب این است که درست قبل از آن صحنه داور یک ضربه آزاد برای خطای هند صادر کرد که به نظر بسیار کمتر از اتفاق رخ داده در محوطه جریمه بود. وقتی صحبت از قوانین هند به میان می‌آید، هرج و مرج مطلق وجود دارد، زیرا حتی یک داور می‌تواند موقعیت‌ها را با فاصله 30 ثانیه متفاوت قضاوت کند. در کل بازی متعادلی بود، ما فکر کردیم خیلی خوب بازی خواهیم کرد و همینطور نیز شد ولی روی دو اتفاق دروازه ما باز شد. ما دائماً حمله کردیم ولی شوت‌های کافی به سمت دروازه حریف نزدیم. لایپزیگ بدون شک تیم بسیار خوبی است.

آتالانتا در رقابت برای صعود به اروپا در لیگ ایتالیا عقب افتاده است. حالا که آنها از لیگ اروپا خارج شده اند، باید روی بازیابی امتیازهای از دست رفته تمرکز کنند. در همین رابطه سرمربی آتالانتا گفت: ما هنوز فرصت داریم، اگرچه برای صعود در جدول رده بندی به پیروزی های زیادی نیاز داریم.

انتهای پیام