شنبه 9 تیر 1403

گاهی می‌ترسم از واقعیت کاملا جدا بشوم / افشاگری مسی علیه خودش: در زمین با خودم دعوا دارم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گاهی می‌ترسم از واقعیت کاملا جدا بشوم / افشاگری مسی علیه خودش: در زمین با خودم دعوا دارم!

لیونل مسی در مصاحبه‌ای با تیک اسپورتس گفت در جریان بازی‌ها با خودش دیالوگ درونی دارد و مجبور است به خودش هشدار بدهد که واقعیت را گم نکند.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبالدوستان و هواداران فوتبال لیونل مسی را بهترین فوتبالیستی می‌دانند که تاریخ این ورزش به خود دیده است. ابرستاره‌ای که هر زمان به میدان می‌رود با حرکاتی استثنایی و با دید بالا و ذهن خلاق همه را شگفت‌زده می‌کند.

با اینحال لیونل مسی امروز در مصاحبه‌ای اختصاصی با تیک اسپورتس برای اولین بار صحبتهای جالبی مطرح کرد و گفت در جریان بازی‌ها همیشه با خودش دیالوگ درونی دارد که گاه به دعوا کردن با خودش شبیه می‌شود. او می‌گوید حتی در گرماگرم مسابقات به خودش انتقاد می‌کند.

لئو مسی در این مصاحبه گفت:" من همیشه از خودم انتقاد می‌کردم. از وقتی یادم می‌آید اینطور بودم. من خیلی فکر می‌کنم. دائما در حال بررسی کارهایم هستم و قبل از اینکه کسی چیزی بگوید خودم می‌دانم که چه کاری را درست انجام داده‌ام و چه کاری را غلط".

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ادامه ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت حتی در وسط زمین فوتبال با خودش دیالوگ درونی دارد. او گفت:" وسط بازی‌ها دائما با خودم حرف می‌زنم. از این می‌ترسم که نکند توپ را از دست بدهم، نکند آن پاس را نتوانم کنترل کنم".

مثالی که مسی در این باره زد خیلی جالب بود. او به فینال جام جهانی قطر اشاره کرد و گفت:" مثلا در فینال جام جهانی از دست خودم خیلی عصبانی بودم. در یک صحنه نزدیک به نیمکت حریف یک توپ را بی‌دلیل از دست دادم. چون سعی کردم بیش از حد با توپ کار کنم، به جای اینکه سرم را بالا بیاورم و به جلو حرکت کنم. وقتی آخرین ضربه را که اضافی بود به توپ زدم توپ جلوتر رفت و بازیکنان حریف دویدند و توپ را گرفتند. آنقدر از خودم عصبانی بودم که نگو".

مسی در ادامه گفت:" در همان مسابقه آنقدر از خودم درون خودم انتقاد کرده بودم که داشتم از واقعیت بازی دور می‌افتادم و بارها به خودم هشدار دادم که لئو، بسه، حواست رو به بازی بده! فقط هم به آن فینال خلاصه نمی‌شود. بارها از دست خودم عصبانی شدم و چند دقیقه داشتم بی‌صدا با خودم دعوا می‌کردم".

گاهی می‌ترسم از واقعیت کاملا جدا بشوم / افشاگری مسی علیه خودش: در زمین با خودم دعوا دارم! 2
گاهی می‌ترسم از واقعیت کاملا جدا بشوم / افشاگری مسی علیه خودش: در زمین با خودم دعوا دارم! 3