یک‌شنبه 15 مهر 1403

گرد و خاک دوباره مهدی قایدی در امارات

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
گرد و خاک دوباره مهدی قایدی در امارات

در شب درخشش سامان قدوس و مهدی قایدی، اتحاد کلبا توانست دومین برد پیاپی خود در فصل جدید لیگ برتر امارات را به‌دست آورد.

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر امارات از عصر دیروز (شنبه) فعالیت خود را آغاز کرد که در اولین بازی هفته، الجزیره جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 6 بر یک از سد دبا الحصن گذشت و بعد از آن، النصر دبی توانست با نتیجه 3 بر یک مقابل عجمان به پیروزی برسد. در هفته اخیر، به شمار ستاره‌های ایرانی شاغل در لیگ برتر امارات افزوده شد و سامان قدوس بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام قراردادش را با اتحاد کلبا نهایی کرد تا شمار بازیکنان ایرانی این تیم به عدد 3 برسد.

اتحاد کلبا که هفته گذشته با گلزنی مهدی قایدی و شهریار مغانلو توانسته بود اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر امارات را به‌دست آورد و خورفکان را از پیش برداشته بود، امشب میزبان البطائح بود. سامان قدوس در کنار مهدی قایدی و شهریار مغانلو امشب در ترکیب اصلی اتحاد کلبا حضور داشتند تا رسماً اولین حضور قدوس در ترکیب زردومشکی‌پوشان به‌ثبت برسد و کلبایی‌ها امیدوار به کسب دومین برد پیاپی در فصل جدید بودند تا به جمع تیم‌های بالای جدولی نزدیک‌تر شوند.

آتش‌بازی زوج قدوس - قایدی و دومین برد فصل اتحاد کلبا

دو تیم اتحاد کلبا و البطائح از ساعت 19:15 کار خود را ورزشگاه خانگی اتحاد کلبا آغاز کردند. زردومشکی‌پوشان از همان ابتدای مسابقه بازی را تهاجمی آغاز کردند که بعد از چند تلاش نافرجام برای گلزنی، سرانجام روی پاس دیدنی سامان قدوس، مهدی قایدی صاحب موقعیت گلزنی شد و ستاره خوش‌تکنیک اتحاد کلبا بعد از گلزنی مقابل الوصل و خورفکان، توانست سومین گل خود در فصل جاری لیگ برتر امارات را در چهارمین مسابقه اتحاد کلبا به‌ثمر برساند تا زردومشکی‌پوشان از البطائح پیش بیفتند.

سامان قدوس و مهدی قایدی هماهنگی بالایی با یکدیگر داشتند و بعد از گلزنی قایدی روی پاس قدوس، این‌بار قایدی در نقش گل‌ساز توانست بدرخشد و در دقیقه (1+45) روی پاس باشو، سامان قدوس با شوت پرقدرت از پشت محوطه جریمه البطائح موفق به گلزنی شد تا رویایی‌ترین شروع ممکن را در تیم اماراتی داشته باشد. بعد از گلزنی قایدی و قدوس در نیمه نخست، مهدی قایدی در دقیقه 78 بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد که نتوانست اختلاف را به 3 گل برساند.

شهریار مغانلو شب کم‌فروغی داشت و در دقیقه 68 جای خود را به اسپاداسیو داد و همزمان با او، سامان قدوس هم از ترکیب زردومشکی‌پوشان خارج شد. اتفاق جالب‌توجه اینکه جانشین مغانلو در دقیقه (7+90) موفق به درخشش شد و در شب گلزنی اسپاداسیو، اختلاف اتحاد کلبا با البطائح به 3 گل رسید تا زردومشکی‌پوشان با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه به رتبه ششم جدول لیگ برتر امارات صعود کنند که در ثبت پیروزی امشب، گلزنی و گل‌سازی مهدی قایدی و سامان قدوس نقش اصلی را داشت.

منبع: فوتبال 360

از میان اخبار

استدلال عجیب کمیته وضعیت برای تعلیق کردن محرومیت علیرضا بیرانوند!

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال استقلال - هوادار در هفته هفتم لیگ برتر

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران