یک‌شنبه 1 مهر 1403

گروهی از بازیکنان از امباپه دلخورند / دو دستگی در پی‌اس‌جی: کیلیان، خودت تیم را آرام کن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گروهی از بازیکنان از امباپه دلخورند / دو دستگی در پی‌اس‌جی: کیلیان، خودت تیم را آرام کن!

روزنامه اکیپ مدعی شد اعلام جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن باعث دو دستگی در رختکن این تیم شده و گروهی از بازیکنان از ستاره بزرگ تیم‌شان ناراحتند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد کیلیان امباپه روز پنج‌شنبه در جلسه‌ای با ناصر الخلیفی به او و مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که قطعا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد پی‌اس‌جی با وضعیتی پرتنش مواجه شده است.

دیروز رسانه‌ها در فرانسه مدعی شدند که کیلیان امباپه صبح جمعه پیش از شروع تمرین این تیم بازیکنان پی‌اس‌جی را جمع کرده و قصدش برای ترک باشگاه در تابستان را به آنها اطلاع داده است. گفته می‌شد امباپه به هم‌تیمی‌هایش گفته که می‌خواهد ماجرا را از زبان خودش بشنوند و نه از رسانه‌ها.

امروز روزنامه اکیپ در گزارشی مدعی شد رختکن پاری سن ژرمن از زمان شنیدن خبر جدایی کیلیان امباپه دو دسته شده است. عده معدودی از بازیکنان تیم از مدتی پیش تصمیم کیلیان را می‌دانستند و این خبر برای اکثر بازیکنان شوکه‌کننده بود.

یکی از علت‌هایی که باعث شده عده‌ای از بازیکنان از امباپه دلخور باشند این است که او در گذشته در مواجهه با سوالهای آنها گفته بود که هنوز به تصمیم نرسیده است. این گروه از بازیکنان پی‌اس‌جی ولی معتقدند کیلیان به آنها دروغ گفته است.

اکیپ می‌گوید لوئیس انریکه برای اینکه دودستگی در رختکن پایان یابد از امباپه خواست با همه بازیکنان صحبت کرده و دلخوری‌ها را برطرف کند. در این گزارش اشاره شد که امباپه برای دومین بار در رختکن جلسه گذاشته و ضمن تشویق آنها گفت شک ندارد ستاره‌های پی‌اس‌جی بدون او هم بسیار موفق خواهند بود. کیلیان از هم‌تیمی‌هایش خواست آرامش خود را حفظ کنند به خصوص حالا که تیم در یکی از حساس‌ترین برهه‌های فصل قرار دارد.

گروهی از بازیکنان از امباپه دلخورند / دو دستگی در پی‌اس‌جی: کیلیان، خودت تیم را آرام کن! 2