دوشنبه 18 تیر 1403

گریزمان برای اولین بار در خط هافبک سه نفره دشان / پاسخ به معمای فرانسه: یک ستاره در نقش جدید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گریزمان برای اولین بار در خط هافبک سه نفره دشان / پاسخ به معمای فرانسه: یک ستاره در نقش جدید

به گزارش رادیو مونت‌کارلو، دیدیه دشان تصمیم خود را گرفته و به جای آدریان رابیوی محروم امشب آنتوان گریزمان را فیکس به میدان می‌فرستد.

به گزارش "ورزش سه"، رادیو مونت کارلو در گزارشی اختصاصی و به نقل از منابع خود در کمپ تیم ملی فرانسه گفت پاسخ سوال بزرگ درباره ترکیب اصلی خروس‌ها در بازی امشب مقابل پرتغال را پیدا کرده است.

سوال بزرگ این بود که با محرومیت آدریان رابیو به دلیل کارت زرد گرفتن در بازی قبلی، دیدیه دشان به جای او کدام ستاره‌اش را از ابتدا به میدان می‌فرستد. این رسانه گفت دشان به تصمیم قطعی رسیده و آنتوان گریزمان به جای رابیو در آرایش تیمی 4-3-3 فرانسه قرار خواهد گرفت.

گریزمان در خط میانی سه نفره فرانسه کنار اورلین شوامنی و انگولو کانته بازی خاهد کرد. این نقشی است که گریزمان از شروع یورو تا امروز در آن به میدان نرفته است.

برای مثال گریزمان در بازی مقابل اتریش در سیستم 4-2-3-1 پشت سر کیلیان امباپه ایستاد و در بازی هلند هم در سیستمی مشابه پشت سر مارکوس تورام نقش بازی کرد. از بازی مرحله یک هشتم که سیستم فرانسه به 4-3-3 تغییر کرد گریزمان به عنوان وینگر راست بازی کرد تا در بال راست به ژول کنده کمک کند.

گریزمان در صورتی که امشب مقابل پرتغال کارت زرد بگیرد محروم شده و بازی احتمالی فرانسه در نیمه‌نهایی را از دست خواهد داد. البته او تنها نیست و امباپه، دمبله و شوامنی هم در صورت اخطار گرفتن نمی‌توانند در نیمه‌نهایی به میدان بروند.

گریزمان برای اولین بار در خط هافبک سه نفره دشان / پاسخ به معمای فرانسه: یک ستاره در نقش جدید 2