دوشنبه 16 مهر 1403

گری نویل به جلسه مهم فراخوانده شد / قدرت یک پیشکسوت: آینده تن‌هاخ در دست اوست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گری نویل به جلسه مهم فراخوانده شد / قدرت یک پیشکسوت: آینده تن‌هاخ در دست اوست!

جیم راتکلیف، مالک یونایتد، مدیران باشگاه را برای تصمیم‌گیری درباره اریک تن‌هاخ فراخوانده است. همه مدیران ارشد بعلاوه گری نویل.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هواداران منچستریونایتد به خواسته‌شان بسیار نزدیک شده‌اند: اخراج اریک تن‌هاخ. چندین رسانه انگلیسی می‌گوید در همین دقایق جلسه مهمی در دفتر باشگاه در حال برگزاری است که در پایان آن تکلیف آینده تن‌هاخ مشخص خواهد شد.

دیلی‌میل در گزارش خود از این جلسه می‌گوید جیم راتکلیف، مالک باشگاه، همه مدیران ارشد یونایتد را به جلسه‌ای اضطراری فرا خواند. در این جلسه به جز مدیران باشگاه یک نفر دیگر هم دعوت شده است: گری نویل.

باشگاه های فوتبال معمولا در زمان گرفتن تصمیمات فنی مهم برای مثال اخراج یا استخدام سرمربی از پیشکسوت‌های باشگاه هم نظرخواهی می کنند. جیم راتکلیف تشخیص داده در جلسه مهم امروز نظر گری نویل را به عنوان پیشکسوت بشنود.

گری نویل از منتقدان صریح‌اللهجه اریک تن‌هاخ است و بارها در تلویزیونهای انگلیسی به شدت از او انتقاد کرده. به نظر می‌رسد که نویل در جلسه امروز هیچ مخالفتی با اخراج سرمربی هلندی نداشته باشد.

پیش از جلسه‌ای که راتکلیف در حال حاضر با مدیران باشگاه و گری نویل دارد او با دو مالک دیگر باشگاه، برادران گلیزر، جلسه‌ای جداگانه داشت و سپس پیاده به سمت دفتر باشگاه رفت. حاضران در اطراف ورزشگاه اولدترافورد تصویر مالک باشگاه را شکار کردند و دقایقی بعد مشخص شد که او در حال عزیمت به جلسه تعیین تکلیف اریک تن‌هاخ بوده است.

گری نویل به جلسه مهم فراخوانده شد / قدرت یک پیشکسوت: آینده تن‌هاخ در دست اوست! 2
گری نویل به جلسه مهم فراخوانده شد / قدرت یک پیشکسوت: آینده تن‌هاخ در دست اوست! 3